Kampanie i Promocje

Finał akcji „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr”!

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024
Parasolowa akcja marek Hochland i Almette „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” zakończyła się w ubiegły weekend eventem w Rewalu. W specjalnie stworzonej strefie dla gości przygotowano samplingi produktowe, atrakcyjne konkursy i ciekawe animacje dla dzieci. Był też czas na chillout na leżakach, a wieczorem wystąpił firmowy band Hochland – rockowa formacja Black Sapal.
Na akcję „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” składały się zarówno działania sprzedażowe, w tym dedykowany dla sprzedaży detalicznej oraz gastronomii preselling w miejscowościach turystycznych, jak i skierowane do konsumenta – ogólnopolski konkurs, gadżety w ramach akcji buy&get, w tym okulary przeciwsłoneczne, torby materiałowe czy piłki plażowe oraz event nad morzem.

- Bardzo się cieszymy, że akcja „LATO MA SMAK! Od morza do Tatr” cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, a kończący ją event w Rewalu pokazał nam, że dobrej zabawy, pysznych przekąsek i świetnej muzyki nigdy dość. Dlatego już dziś szykujemy wyjątkowe atrakcje na kolejne lato – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Przechwytywanie_1.JPG



Źródło: Hochland Polska
Fot: mat. prasowe

tagi: LATO MA SMAK! Od morza do Tatr , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,