Już od połowy czerwca można odwiedzać nową witrynę www.klub.dilmah.pl, gdzie znajduje się „Klub Miłośników Dobrej Herbaty", który obecny jest także w mediach społecznościowych - posiada swój fan page na portalu Facebook oraz kanał z filmami w serwisie Youtube. Działania w Internecie towarzyszą wprowadzeniu na polski rynek nowej linii 24 czarnych herbat aromatyzowanych Fun Teas.
„Internet staje się obecnie coraz ważniejszym medium - rośnie liczba osób, która traktuje go jako najważniejsze źródło informacji i miejsce wymiany poglądów. Chcieliśmy jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie daje Internet, aby dzielić się naszą pasją i jeszcze lepiej poznać zdanie miłośników herbaty. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć obecność marki Dilmah w Internecie" - mówi Piotr Witomski dyrektor ds. marketingu i rozwoju Gourmet Foods.
Stylistyka strony „Klub Miłośników Dobrej Herbaty" celowo nawiązuje do sali klubowej, eleganckiej i zarazem zachęcającej do relaksu, ponieważ stanowi miejsce spotkań osób, które łączy zamiłowanie do herbaty. Nawigacja strony jest intuicyjna - do poszczególnych części tematycznych prowadzą internautę motywy w kształcie listków herbaty.
Obecnie we współpracy z projektantką Ewą Minge prowadzony jest konkurs „Kreacje Smaku", który trawa do 31 sierpnia br. Towarzyszy on wprowadzeniu nowej serii czarnych herbat aromatyzowanych Fun Teas. Z tej okazji w „Studiu kreacji", dostępnym na stronie internetowej, odwiedzający mogą wirtualnie przećwiczyć ozdabianie szkiców ubiorów autorstwa Ewy Minge, aby następnie przenieść rysunek na kupon konkursowy, dostępny we wszystkich oznakowanych opakowaniach czarnych herbat aromatycznych nowej serii Dilmah.
15 czerwca br. wystartował fan page „Klubu Miłośników Dobrej Herbaty" na portalu Facebook, który stanowi forum wymiany opinii pomiędzy zwolennikami tego napoju. Osoby, które dodały go do swoich ulubionych stron mogą brać udział w licznych konkursach i wygrywać atrakcyjne nagrody. W ciągu 2 tygodni od startu fan page'a „Klubu Miłośników Dobrej Herbaty" liczba jego fanów przekroczyła 1800 osób i wciąż dynamicznie rośnie.
Podobnie jak na stronie internetowej klubu, użytkownicy mają tu możliwość projektowania w „Studiu kreacji", przeczytania bloga, jak również obejrzenia krótkich materiałów wideo prezentujących poszczególne etapy produkcji herbaty Dilmah, takich jak suszenie, sortowanie czy degustacja. Te same filmy dostępne są także na specjalnym kanale w serwisie Yotube, który swoją stylistyką nawiązuje do strony internetowej „Klub Miłośników Dobrej Herbaty".
(Monika Dawiec)
tagi: Dilmah ,
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....