Wywiad z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, Lakma Strefa
Jak wyglądają trendy konsumenckie w kategorii produktów do prania?
W ostatnich latach rynek środków do prania napędzany postępem technologicznym dynamicznie się rozwija. Konsumenci coraz częściej wybierają kapsułki do prania ze względu na ich wygodę i precyzyjnie odmierzoną dawkę detergentu, co minimalizuje ryzyko przedawkowania. Produkty wielofunkcyjne, które łączą w sobie kilka właściwości, również zyskują na popularności. Przykładem są nasze skoncentrowane żele do prania marki PERLUX z formułą Triple Care ACTIVE, które zapewniają perfekcyjną czystość, chronią tkaniny i pozostawiają długotrwały, świeży zapach. Tego typu rozwiązania cieszą się dużą popularnością, zwłaszcza wśród osób ceniących sobie wygodę i skuteczność.
Przyszłość tego sektora z pewnością przyniesie kolejne innowacje, które jeszcze bardziej zrewolucjonizują nasze podejście do prania.
Jakie nowości pojawiły się w Waszej ofercie?
W tym roku stawiamy na dynamiczny rozwój marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Nasze portfolio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym środki piorące oraz dodatki, takie jak płyny do płukania i odplamiacze. Wprowadziliśmy nowe opakowania, odświeżony logotyp i nową grafikę, która jest dynamiczna, nowoczesna oraz wyróżnia się miętowym kolorem przywołującym na myśl świeżość i czystość. Nowy monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe, wzmacniając rozpoznawalność marki.
Świeżość, nowoczesność i skuteczność – te trzy cechy w pełni określają nowe oblicze marki PERLUX. Dzięki nowej identyfikacji i kompleksowej ofercie produktowej PERLUX wychodzi naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych konsumentów.
Jakie cele chcecie osiągnąć w najbliższym czasie?
Naszym celem jest wprowadzenie produktów PERLUX na rynek z sukcesem i przekonanie konsumentów, że wysokiej jakości produkty nie muszą być drogie. Planujemy dalszy dynamiczny rozwój, poszerzenie oferty zgodnie z potrzebami rynku oraz dostosowywanie produktów do zmieniających się oczekiwań konsumentów, skupiając się na innowacyjności i wysokiej jakości.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.