Wywiady

Rozmowa z Marcinem Jakubczakiem, Export Managerem w Mattoni 1873 a.s.

Poniedziałek, 12 sierpnia 2024 HURT & DETAL Nr 08/222. Sierpień 2024
Trzy pytania do Marcina Jakubczaka, Export Managera w Mattoni 1873 a.s. kieruje Katarzyna Jurkitewicz.
Jak oceniacie trend NoLo? Dlaczego tak zyskuje na popularności?

Trend NoLo (napojów o niskiej lub zerowej zawartości alkoholu) jest bez wątpienia jednym z najważniejszych zjawisk w branży napojowej ostatnich lat. Obserwujemy jego dynamiczny rozwój, napędzany przez zmieniające się preferencje oraz rosnącą świadomość zdrowotną konsumentów. Piwa bezalkoholowe pozwalają cieszyć się smakiem ulubionego chmielowego trunku bez efektów ubocznych alkoholu. Ważnym aspektem jest także odpowiedzialność społeczna i promowanie spożywania alternatywnych bezalkoholowych wariantów ulubionych piw.

Czym charakteryzuje się najnowszy produkt BirGo?

BirGo, należące do kategorii piw bezalkoholowych, jest efektem ciężkiej pracy połączonego zespołu ekspertów – największego środkowoeuropejskiego producenta napojów bezalkoholowych Mattoni 1873 oraz czeskiego browaru narodowego – Budějovický Budvar, którzy z pasją i entuzjazmem opracowali doskonały produkt przeznaczony dla miłośników smakowych piw bezalkoholowych. Produkt na tle konkurencji wyróżnia się metodą produkcji opartą na tradycyjnym czeskim sposobie warzenia piwa. Ma także wyraźnie mniej słodki smak. Rozwój technologii produkcji i długoletnia znajomość trendów smakowych na rynku, pozwala na tworzenie coraz lepszych produktów, które są w stanie konkurować pod względem smaku z tradycyjnymi piwami. BirGo jest produkowane w Budějovickim Budvarze na nowoczesnej linii o wydajności 55 000 puszek na godzinę. Firma Mattoni 1873, która od dawna zajmuje się preferencjami smakowymi europejskich konsumentów, opracowała na tę okazję zupełnie nowe smaki. Na rynek polski wprowadziliśmy trzy orzeźwiające propozycje BirGo: cytryna-limonka, grejpfrut i mango-limonka.

Jakie są plany Mattoni na przyszłość?

Mattoni 1873, jako lider środkowoeuropejskiego rynku napojów bezalkoholowych, planuje dalszy rozwój w kategorii NoLo, poszerzarząc ofertę BirGo o nowe smaki, a także oferując konsumentom inne produkty wpisujące się w rosnący trend prozdrowotny, takie jak syropy bez cukru YO czy funkcjonalna woda mineralna Magnesia PLUS z dodatkiem witamin z grupy B i wyciągiem z roślin. To tylko wycinek z całej gamy produktów firmy, która sukcesywnie wzbogaca swoje portfolio o pozycje zaspokajające nowoczesne potrzeby konsumentów.



tagi: Mattoni , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,