Drogeria

PERLUX: nowa jakość prania

Czwartek, 08 sierpnia 2024
Wiodący polski producent środków czystości, Lakma Strefa, znana od lat konsumentom dzięki produktom SIDOLUX, ogłasza relaunch swojej drugiej, kluczowej marki PERLUX, dedykowanej kategorii prania. Jednocześnie stawia na jej dynamiczny rozwój. Zmianę będzie można zaobserwować nie tylko w nowym, odświeżonym logotypie i opakowaniach, ale również w szerokim kompleksowym portfolio i udoskonalonej jakości.
Nowa grafika PERLUX jest dynamiczna ‒ wyróżnia się odświeżonym nowoczesnym logotypem, mię-towym kolorem podkreślającym świeżość i czystość marki, oraz charakterystycznym symbolem „X” o  żwej palecie kolorów. Nowy, monolityczny system brandingowy symbolu „X” łączy wszystkie linie produktowe.

Wszystkim zmianom towarzyszyć będzie nowe, akcentujące skuteczność produktów hasło „Czystość do potęgi X”.

Świeżość, nowoczesność i „skuteczne pranie na 100%” – te trzy cechy w pełni określają nowe oblicze marki PERLUX. Dzięki nowej identyfikacji i kompleksowej ofercie produktowej PERLUX wychodzi na-przeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych konsumentów.

- PERLUX ma ambicję stać się brandem o szerokim asortymencie ze specjalizacją w praniu. W swojej ofercie ma środki piorące jak i dodatki takie jak płyny do płukania czy odplamiacze.  Z licznych prze-prowadzonych badań wiemy, że pranie należy do jednych z najprzyjemniejszych prac domowych i wiąże się również z potrzebą troski oraz zaopiekowania się najbliższymi. Wierzymy, że PERLUX może to zapewnić oferując wysokiej jakości produkty – opowiada Marta Całus, Dyrektor Marketingu Lak-ma Strefa.

Za nową odsłonę marki PERLUX odpowiada agencja brandingowa SiebertHead.

- Kategorie, w których rozwija się marka PERLUX są wysokokonkurencyjne, a post pandemiczne wojny cenowe wśród marek premium trwają właściwie cały rok. W tak agresywnym środowisku rebranding marki PERLUX skupia się na efektywności komunikacji w sklepie, niezależnie od jego for-matu. Nowa ikona marki w kształcie wielokolorowego symbolu X, rozpięta na całym froncie każde-go opakowania, nie tylko wygrywa jej rozpoznawalnością z grafiką większości konkurentów, ale przede wszystkim - symbolizuje skuteczność produktów PERLUX, dynamikę rozwoju marki i wszech-stronność jej rosnącego portfolio. W designie opakowań postawiliśmy na skojarzenia z pozytywny-mi doświadczeniami konsumenta. Dynamika opakowań mówi użytkownikom, że codzienna czyn-ność jaką jest pranie odzieży, staje się łatwa i skuteczna z PERLUX co absolutnie zgodnie jest ze światowymi trendami konsumenckimi, w których niwelujemy wysiłek i oszczędzamy czas na sprawy dobre i miłe – wyjaśnia Sławek Kluziak, dyrektor w SiebertHead.

Śnieżna biel z nowymi kapsułkami PERLUX

Białe ubrania to element „must have” w dzisiejszej garderobie: t-shirt, polówka, koszula, białe skar-petki do sneakersów często towarzyszą nam zarówno na co dzień, jak i od święta, szczególnie przy wiosenno-letnich stylizacjach. Mimo że białe kreacje są piękne i przyciągają wzrok, mogą być również wyjątkowo uporczywe – łatwo się brudzą, trudno piorą, a w dodatku są podatne na żółknięcie lub szarzenie. Z myślą o wszystkich, którzy kochają biel swoich ubrań marka PERLUX stworzyła nowe kapsułki do prania.

Unikalna hybrydowa formuła PERLUX jest połączeniem skoncentrowanego proszku i żelu do prania. Podwójna formuła gwarantuje wysoką skuteczność usuwania plam i zabrudzeń, a w przypadku bia-łych tkanin dodatkowo zapobiega szarzeniu ubrań nawet po wielokrotnym wypraniu zachowując efekt śnieżnobiałej bieli.

- Jakość kapsułek do prania białych ubrań PERLUX white+ została poddana badaniom w niezależ-nym niemieckim laboratorium, które potwierdziło najwyższą jakość – dodaje Marta Całus, Dyrektor Marketingu Lakma Strefa.

Nowe opakowania będą stopniowo pojawiać się w sklepach od połowy 2024 roku.

W ramach działań marketingowych w okresie od 5 do 31 sierpnia będzie można przetestować pro-dukty PERLUX całkowicie za darmo. To doskonała szansa, aby przekonać się o wysokiej jakości pro-duktów, a także doświadczyć ich skuteczności w codziennym użytkowaniu. Więcej informacji o pro-mocji na www.testujperlux.pl



Źródło: Gardens of Words
Fot: mat. prasowe



tagi: PERLUX , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,