Stokrotka zaprasza na zakupy z tradycyjnej lady z własnymi opakowaniami
Czwartek, 08 sierpnia 2024
Stokrotka we wszystkich sklepach z tradycyjną ladą udostępniła klientom nowe rozwiązanie. Dla towarów sprzedawanych na wagę wprowadzono możliwość zapakowania kupowanych produktów do własnego opakowania. Klient zyskał więc alternatywę wobec jednorazowej opcji. Jeśli chce z niej skorzystać, wystarczy, że powie o tym pracownikowi stoiska i przekaże mu czyste, szczelne i przeznaczone do kontaktu z żywnością opakowanie. Znaleźć mogą się w nim produkty takie jak wędliny, sery, nabiał, surówki czy produkty garmażeryjne dostępne w Stokrotkowej ladzie.
– Podejmujemy działania mające na celu ograniczenie wykorzystywania jednorazowych opakowań, zwłaszcza tych z tworzyw sztucznych. Takie zmiany są istotne także dla wielu naszych klientów. Dlatego najnowsza inicjatywa Stokrotki łączy kroki podejmowane na rzecz środowiska przez osoby robiące zakupy w naszych sklepach i naszą sieć. Mamy ponadto nadzieję, że nowa możliwość i akcja z nią związana zachęci kolejne osoby do wprowadzenia nawyków wspomagających środowisko – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
To nie koniec zmian w sieci Stokrotka. Cały czas poszukuje ona rozwiązań służących zmniejszeniu ilości opakowań z tworzyw sztucznych. Obecnie sieć realizuje proces wymiany opakowań ciast na wersje kartonowe. Będą one dostępne wszędzie tam, gdzie produkty pakowane są na życzenie klienta. W sklepach Stokrotka można także skorzystać z własnego kubka, przygotowując kawę z ekspresu. Co ważne, nalewając napój do własnego pojemnika, płaci się za niego mniej.
Prawie co drugi szef pracuje co najmniej 10 godzin dziennie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.