Z rynku FMCG

Stokrotka zaprasza na zakupy z tradycyjnej lady z własnymi opakowaniami

Czwartek, 08 sierpnia 2024
Stokrotka we wszystkich sklepach z tradycyjną ladą udostępniła klientom nowe rozwiązanie. Dla towarów sprzedawanych na wagę wprowadzono możliwość zapakowania kupowanych produktów do własnego opakowania. Klient zyskał więc alternatywę wobec jednorazowej opcji. Jeśli chce z niej skorzystać, wystarczy, że powie o tym pracownikowi stoiska i przekaże mu czyste, szczelne i przeznaczone do kontaktu z żywnością opakowanie. Znaleźć mogą się w nim produkty takie jak wędliny, sery, nabiał, surówki czy produkty garmażeryjne dostępne w Stokrotkowej ladzie.
– Podejmujemy działania mające na celu ograniczenie wykorzystywania jednorazowych opakowań, zwłaszcza tych z tworzyw sztucznych. Takie zmiany są istotne także dla wielu naszych klientów. Dlatego najnowsza inicjatywa Stokrotki łączy kroki podejmowane na rzecz środowiska przez osoby robiące zakupy w naszych sklepach i naszą sieć. Mamy ponadto nadzieję, że nowa możliwość i akcja z nią związana zachęci kolejne osoby do wprowadzenia nawyków wspomagających środowisko – mówi Daria Raganowicz, menadżer ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

To nie koniec zmian w sieci Stokrotka. Cały czas poszukuje ona rozwiązań służących zmniejszeniu ilości opakowań z tworzyw sztucznych. Obecnie sieć realizuje proces wymiany opakowań ciast na wersje kartonowe. Będą one dostępne wszędzie tam, gdzie produkty pakowane są na życzenie klienta. W sklepach Stokrotka można także skorzystać z własnego kubka, przygotowując kawę z ekspresu. Co ważne, nalewając napój do własnego pojemnika, płaci się za niego mniej.



Źródło: Stokrotka



tagi: Stokrotka , lady , opakowania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,