Marka Haribo postawiła na prosty mechanizm aktywacji konsumenckiej. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić jedno opakowanie dowolnego produktu pod marką HARIBO, zachować dowód zakupu i zarejestrować paragon na stronie
www.haribokonkurs.pl. Następnie należy odpowiedzieć na pytanie: „Na jaką okazję zabierzesz ze sobą Mystery Box pełen produktów HARIBO i dlaczego?”.
Mystery Boxy to popularne na całym świecie pudełka niespodzianki, których zawartość pozostaje tajemnicą. Są zapakowane w taki sposób, by konsument nie wiedział, co jest w środku. A teraz pudełka niespodzianki są jedną z nagród w konkursie HARIBO. Na zwycięzców czeka aż 600 Mystery Boxów o wartości 250 zł każdy, w których znajdują się gadżety marki i zapas produktów HARIBO. Nagrodą główną jest łącznie 20 voucherów o wartości 1000 zł na ekskluzywne zakupy VIP do sklepów firmowych HARIBO. Dodatkowo każdy zwycięzca tej nagrody otrzyma kwotę 1500 zł na pokrycie kosztów dojazdu i noclegu w Warszawie lub Wrocławiu, gdzie znajdują się salony HARIBO.
Konkurs trwa od 5.08. do 4.10.2024 r., a wszystkie szczegóły dostępne są na dedykowanej aktywacji stronie
http://www.haribokonkurs.pl.
W ramach promocji konkursu zaplanowano szeroko zakrojone działania marketingowe. Obejmą one m.in. reklamę telewizyjną, działania w social mediach, współpracę z influencerami, reklamę na nośnikach OOH, na autobusach i w aplikacjach gazetkowych. W sklepach pojawią się także specjalne wystawienia i dedykowane akcji materiały POS.
Źródło: Yellowcups
Fot: mat. prasowe