Z rynku FMCG

Netto otwiera 2 nowe sklepy w aglomeracji warszawskiej

Wtorek, 06 sierpnia 2024
W najbliższy czwartek, 8 sierpnia, sieć Netto powiększy się o 2 nowe sklepy. Pierwszy z nich otworzy się w Borzęcinie Małym, w powiecie warszawskim zachodnim. Drugi znajdzie się na południowych obrzeżach Warszawy, przy ulicy Karczunkowskiej 170, w Jeziorkach Południowych. Z okazji uruchomienia nowych placówek, sieć przygotowała dla swoich klientów specjalne promocje.
Otwarcie naszych nowych placówek to świetne informacje przede wszystkim dla mieszkańców gmin Stare Babice, gdzie znajduje się Borzęcin Mały, a także Lesznowola, która jest położona w najbliższym sąsiedztwie sklepu przy ulicy Karczunkowskiej. Mimo że administracyjnie mieści się on jeszcze w granicach Warszawy, powstał w dużej mierze z myślą o klientach z miejscowości takich jak Zgorzała, Zamienie, Dawidy Bankowe, Podolszyn czy Nowa Wola – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w sieci Netto Polska. – Z okazji otwarcia na klientów czekać będzie specjalna oferta promocyjna, dlatego serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nowych placówek.

Klienci docenią szeroki asortyment świeżych warzyw i owoców z Zieleniaka, na które sieć mocno stawia w swojej ofercie. Dużą popularnością cieszy się także odpiekane na miejscu pieczywo Prosto z pieca. Poza bogatym asortymentem produktów spożywczych, w Netto dostępna jest również oferta produktów non-food, obejmująca m.in. artykuły dekoracyjne, tekstylia, zabawki, artykuły papiernicze czy małe AGD.

Dla maksymalnej wygody klientów w sklepach zamontowano neutralne oświetlenie LED, którym można sterować, zapewniając optymalne natężenie światła. Obok tradycyjnych kas, w placówkach znajdują się kasy samoobsługowe, z których klienci chętnie korzystają, oszczędzając czas spędzany na zakupach.

W każdym tygodniu na klientów Netto czekają dwie gazetki promocyjne: pierwsza obowiązuje od poniedziałku do soboty, druga – od czwartku do środy kolejnego tygodnia. W gazetkach znajdują się informacje o najświeższej ofercie promocyjnej. Warto do nich zaglądać korzystając ze strony internetowej www.netto.pl/gazetka lub z aplikacji gazetkowych.

Z okazji otwarcia nowych placówek, odwiedzający będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji.

•    Borzęcin Mały, ul. Warszawska 982:

W terminie od 8 do 10 sierpnia banany dostępne są w cenie 2,99 PLN/kg, mleko UHT 3,2% Miletto w cenie 1,99 PLN, ćwiartki tylne z kurczaka w cenie 3,99 PLN/kg, a kawa ziarnista Lavazza Qualita Oro w cenie 58,79 PLN.

•    Warszawa ul. Karczunkowska 170:

W dniach 8-10 sierpnia pomidory będą dostępne w cenie 2,99 PLN/kg, śmietana 18% z Piątnicy w cenie 3,59 PLN, a karkówka wieprzowa w cenie 9,99 PLN/kg. Oprócz tego klienci będą mogli również zakupić 3-poziomowy wózek kuchenny w cenie 60 PLN, toaletkę z lustrem w cenie 90 PLN, czy mop parowy ze zbiornikiem na detergent w cenie 60 PLN.

Obie placówki Netto będą otwarte od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22, a także w niedziele handlowe w godzinach 8-20. Sklep przy ulicy Karczunkowskiej ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą 850 m2, w Borzęcinie Małym jest to z kolei ponad 915 m2. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowane zostały miejsca postojowe – odpowiednio 42 oraz 26. Budynki sklepów zostały wyposażone w pompy ciepła oraz są przystosowane do instalacji paneli fotowoltaicznych, co wpłynie na redukcję emisji CO2 w ramach operacji własnych sieci Netto.




Źródło: 24/7Communication



tagi: Netto , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,