Pod hasłem "Najlepsze dopiero przed Nami", marka inspiruje swoją grupę docelową do wspólnego osiągania celów i podejmowania nowych wyzwań. W kampanii biorą udział Miłosz "Otsochodzi" Stępień, Przemek "Szopeen" Szopny oraz Karol "Lohleq" Żmijewski – autentyczna ekipa z warszawskiego Tarchomina.
Grant’s ponownie zgromadził ambasadorów, którzy są prawdziwą ekipą, a nie jedynie zespołem stworzonym na potrzeby działań marketingowych. Miłosz "Otsochodzi" Stępień, od lat konsekwentnie budujący swoją pozycję na polskiej scenie muzycznej, towarzyszy mu Przemek "Szopeen" Szopny, wszechstronny artysta tworzący dioramy i tatuaże, oraz Karol "Lohleq" Żmijewski, producent muzyczny odpowiedzialny za udźwiękowienie kampanii i ostatnie wydawnictwo Otsochodzi. Razem tworzą zespół, którego autentyczna historia i prawdziwa przyjaźń są fundamentem kampanii "Ekipa na Życie".
Pierwsza część kampanii opowiada o historii przyjaźni bohaterów, ich korzeniach i wspólnych pasjach. Akcja wideo rozgrywa się na warszawskim Tarchominie, ukazując początki i wspólne osiągnięcia ekipy. Ale to nie koniec – wkrótce pojawi się druga część kampanii, która skupi się na detalach relacji i wspólnym rozwoju bohaterów, podkreślając ich nieustanne dążenie do nowych celów i samorozwoju.
Kampania "Ekipa na Życie" obejmuje szeroki wachlarz działań, w tym dozwolone aktywności w mediach społecznościowych, konkursy, event oraz limitowane edycje produktów.
W ramach kampanii przewidziane są dwa główne konkursy, w których uczestnicy będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym finansowe wsparcie na realizację swoich planów i wyjątkowe doświadczenia związane z ekipą.
Kulminacyjnym punktem kampanii będzie ekskluzywny event w wyjątkowej lokalizacji, zwieńczony koncertem ambasadorów tegorocznej edycji.
Pełny spot wideo kampanii oraz więcej informacji o konkursie dostępne są na stronie
www.ekipanazycie.pl.
Za koncept strategiczny i kreatywną ideę kampanii oraz nadzór nad produkcją odpowiada agencja Peppermint. Obsługą mediów społecznościowych zajmuje się agencja Social Leaders, a produkcją dom produkcyjny Truskavka.
Dołącz do konkursu Grant’s i rozpocznij swoją niezapomnianą przygodę!
Źródlo: GRUPA MASPEX
Fot: mat. prasowe