Crunchips już po raz czwarty gra z Pol’and’Rock Festival
Czwartek, 25 lipca 2024
Radośnie, z pozytywnymi emocjami, a zarazem odpowiedzialnie poprzez wsparcie akcji „Zaraz Będzie Czysto” – tak właśnie Crunchips, najbardziej imprezowa marka Lorenz będzie wspierać tegoroczny Pol’and’Rock Festival. Dodatkowo z tej okazji przygotowany został nowy festiwalowy smak Edycji Limitowanej.
Jurek Owsiak zwykł mówić "Oj, się będzie działo!" i słowa te z pewnością będą aktualne podczas kolejnej edycji Najpiękniejszego Festiwalu Świata Pol’and’Rock Festival, który w tym roku odbędzie się na dawnym lotnisku w Czaplinku-Broczynie w dniach 1-3 sierpnia. Skoro uczestników czekają zabawa i pozytywne emocje, będące podziękowaniem za zaangażowanie wolontariuszy w 32. Finał WOŚP to nie może tam zabraknąć również marki Crunchips, która od lat angażuje się we wsparcie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
- Crunchips od zawsze stawia na radość, energię i wspólną zabawę, dlatego wsparcie festiwalu Pol’and’Rock to dla nas naturalny krok po udziale w styczniowym Finale WOŚP. Chcemy być tam, gdzie bije serce muzyki, gdzie tętni radość i gdzie ludzie dzielą się tym, co ich naprawdę inspiruje, i robią to w sposób odpowiedzialny. Festiwal jest dla nas idealnym miejscem, gdzie te wartości łączą się w niezapomnianą atmosferę. Dlatego też cieszymy się, że podobnie jak w roku ubiegłym możemy wesprzeć akcję „Zaraz Będzie Czysto” - mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
„Zaraz Będzie Czysto” to akcja sprzątania terenu Pol’and’Rock Festival przy zaangażowaniu Festiwalowiczów, która realizowana jest od 2018 roku i ma na celu pozostawienie miejsca festiwalu takiego, jakim je wszyscy zastali. Tego typu inicjatywa doskonale wpisuje się w strategię marki Lorenz, właściciela Crunchips, w której radość życia i odpowiedzialność za człowieka i środowisko wzajemnie się uzupełniają.
Nowy festiwalowy smak w Edycji Limitowanej
Specjalnie z myślą o sierpniowej imprezie powstał również nowy smak Edycji Limitowanej Crunchips, inspirowany kuchnią typu street food, w festiwalowym smaku Cheeseburger. Za projekt opakowań odpowiada sam Jurek Owsiak. Na paczkach znalazły się również: podpis Jurka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”. Produkt będzie dostępny w wybranych sieciach handlowych, w opakowaniach o gramaturze 200 g.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.