Kaufland kontynuuje rozwój innowacyjnych technologii zakupowych, udostępniając klientom coraz wygodniejsze i szybsze rozwiązania. Ogromnym zainteresowaniem cieszy się usługa K-Scan pozwalająca na samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfonu. W 2023 roku klienci sieci skorzystali z niej prawie milion razy. W tym roku rozwiązanie będzie systematycznie wdrażane w kolejnych sklepach.
Usługa K-Scan została uruchomiona jesienią 2022 roku, umożliwiając klientom skanowanie produktów za pomocą specjalnych skanerów dostępnych już w 101 marketach lub przy pomocy aplikacji Kaufland.
Od lat stawiamy na innowacyjne technologie, które zwiększają komfort naszych klientów. Usługa K-Scan, kasy samoobsługowe, stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy cyfrowe panele zastępujące zwykłe czytniki cen to rozwiązania, z których konsumenci mogą korzystać już w wielu naszych placówkach. Możliwość samodzielnego skanowania produktów zyskała ogromną popularność. W 2023 roku nasi klienci skorzystali z mobilnych skanerów prawie milion razy, co stanowi wzrost o prawie pięćdziesiąt procent w porównaniu z rokiem poprzednim. Te liczby wyraźnie pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i szybkość zakupów z K-Scan – mówi Tomasz Antczak, Dyrektor Działu Procesy Sprzedaży w Kaufland Polska.
Kaufland stale rozwija usługę, dążąc do udostępniania tego innowacyjnego rozwiązania jak najszerszej grupie klientów w całym kraju. Od momentu jej uruchomienia jesienią 2022 roku, K-Scan zdobywa coraz większą popularność, zatem sieć wprowadza ją w kolejnych placówkach. Na koniec 2023 roku liczba marketów, w których można było skorzystać z mobilnych skanerów wynosiła 45. Dynamiczny rozwój usługi przyczynił się do wdrożenia K-Scan do kolejnych sklepów, podwajając tę liczbę już w pierwszej połowie bieżącego roku. Już wkrótce Kaufland zaimplementuje K-Scan w następnych placówkach.
Źródło: 38 Content Communication Fot: mat. prasowe
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.