Kampanie i Promocje

Żywiec Zdrój z letnią komunikacją

Wtorek, 23 lipca 2024
Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu – przypomina o tym Żywiec Zdrój, który na początku lipca wystartował z szeregiem letnich aktywności. Podróżujących marka zachęca do picia odpowiedniej ilości wody, a urlopowiczom - poprzez współpracę ze stacją TVN w ,,Projekcie Plaża” - proponuje liczne atrakcje i letnie orzeźwienie. Komunikacja jest prowadzona, m.in. w telewizji, aplikacji Yanosik, a także w autobusach dalekobieżnych czy na dworcach kolejowych.
Podczas tegorocznych wakacji marka Żywiec Zdrój angażuje się w działania, których celem jest przedstawienie konsumentom sposobów na letnie orzeźwienie oraz zwrócenie uwagi na odpowiednie nawodnienie organizmu podczas wypoczynku i w trakcie podróży. W ramach tych działań firma prowadzi projekt „Akcja lato”, a także już po raz trzeci angażuje się w „Projekt plaża” prowadzony przez stację TVN.

Woda na drogę

,,Kup wodę na drogę” to tegoroczne hasło „Akcji Lato” kierowanej do kierowców i ich towarzyszy podróży zmierzających nad morze i do innych letnich destynacji. Podróżujący mogą zobaczyć reklamę przy trasach szybkiego ruchu i autostradach. Korzystając z aplikacji Yanosik, otrzymują również przypomnienie o sięganiu po butelkę wody, a używając nawigacji – informację, gdzie najbliżej zaopatrzą się w zapasy  wody Żywiec Zdrój. Dodatkowo w radiu Yanosik pojawia się reklama Żywiec Zdrój, w której mocno wybrzmiewa hasło „Kup wodę na drogę”.

Na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz w autobusach dalekobieżnych skorzystać można z „JustWiFi”– bezpłatnego narzędzia, które zapewnia podróżnym dostęp do darmowego internetu, a przy okazji przypomina, by sięgnąć po wodę – tak ważną w trakcie długich podróży w sezonie letnim.

Z wodą na plażę

Z latem bezsprzecznie kojarzą się: plaża, słońce, wysokie temperatury i oczywiście woda. W takiej scenerii nie może zabraknąć marki Żywiec Zdrój, którą przez siedem letnich weekendów można spotkać na plażach w wielu polskich miejscowościach, gdzie bierze udział w akcji stacji TVN ,,Projekt plaża”. Strefa marki, działająca pod hasłem ,,Żywiec Zdrój na fali”, jest częścią miasteczka ,,Projekt Plaża” – miejsca ze strefą do relaksu dla wczasowiczów, którzy mogą odpocząć w strefie chillu, gdzie  orzeźwienie zapewniają im produkty Żywiec Zdrój i bazujące na nich mocktaile (dostępne w soboty i niedziele w godzinach 14.00-17.00). Zarówno dzieci, jak i dorośli, mogą wziąć udział w wielu aktywnościach sportowych. Strefa jest również miejscem nagrań programu ,,Dzień Dobry TVN”, podczas których pojawiają się również zaproszeni przez Żywiec Zdrój goście - m.in. Cezary Pazura czy Karolina Brodnicka, znana jako Nieuczesana.



Źródło: TAILOR MADE PR
Fot: mat. prasowe



tagi: Żywiec Zdrój , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,