Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października. Opierać się będzie przede wszystkim na emisjach wideo w mediach takich jak Facebook, Instagram, YouTube i TikToku a uzupełniająco prowadzona będzie kampania displayowa.
Za koncept kreatywny i egzekucję odpowiada agencja IQ Marketing, zaś Altavia Kamikaze + K2 za planowanie, zakup,obsługę mediów oraz bieżącą optymalizację kampanii, pod kątem założonych celów.
W spotach wideo pokazywane są inspiracje na szybkie kanapki z wykorzystaniem Mixu Łaciatego (przykładowe spoty wykorzystywane z kampanii:
https://youtube.com/shorts/LihZfG_TlMo,
https://youtube.com/shorts/cIaSSc34XrI ).
– Wakacje sprzyjają jedzeniu na świeżym powietrzu, to także okres, w którym jesteśmy wyjątkowo aktywni i nie mamy wiele czasu na przygotowywanie skomplikowanych dań. Mix Łaciaty, dzięki swej smarowności i pysznemu smakowi, z pewnością ułatwia to zadanie, co podkreślamy w naszej kampanii. Konsumenci dowiedzą się o tym z dynamicznych filmów w mediach społecznościowych, w których pokażemy przepisy na zdrowe, kreatywne, a przede wszystkim: ekspresowe w wykonaniu kanapki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Landing pagem kampanii jest serwis:
https://najlepszewkuchni.pl/ Altavia Kamikaze + K2Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze - agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise - specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Grupa Altavia
Altavia to niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów i marek. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i klientów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.
Retail for Humans
www.altavia-group.com