Placówka w Pabianicach jest kolejnym supermarketem Bricomarché, w którym wprowadzono nowy sposób rozmieszczenia alejek. Nowy koncept jest odpowiedzią na najnowsze trendy marchandisingowe, wprowadzane w placówkach typu „dom i ogród".
W nowym Bricomarché, na powierzchni 1400 m2 znajduje się 15.000 artykułów budowlanych, dekoracyjnych oraz ogrodowych. Muszkieterowie oferują również wybór produktów dla majsterkowiczów oraz akcesoria motoryzacyjne.
Bricomarché w Pabianicach świadczy także dla swoich klientów wiele dodatkowych usług, jak na przykład karta kredytowa lub sprzedaż ratalna. Posiadacze karty Bricomarché otrzymują darmowy kredyt do 51 dni, swobodę wyboru spośród wielu opcji spłat oraz dostęp do atrakcyjnych promocji tylko dla posiadaczy karty. Muszkieterowie prowadzący sieć Bricomarché za cel stawiają sobie oferowanie klientom najniższych cen przez cały rok.
Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców. W nowym supermarkecie Bricomarché zatrudnienie znalazło 26 osób.
Usytuowanie Bricomarché obok sklepu spożywczego Intermarché to komfortowe rozwiązanie dla mieszkańców Pabianic. Dzięki temu mogą robić kompleksowe zakupy w jednym miejscu, jakim jest Rynek Muszkieterów. Wygodnym rozwiązaniem jest również parking na 140 miejsc postojowych.
(Monika Dawiec)
tagi: Bricomarché ,
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Podczas jubileuszowej konferencji Forum Odpowiedzialnego...
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...