Z rynku FMCG

Grupa Chorten sponsorem głównym Mistrza Polski

Piątek, 19 lipca 2024
Logo Grupy Chorten widnieje na koszulkach piłkarzy Jagiellonii Białystok, którzy właśnie rozpoczynają sezon 2024/2025, a w poprzednim zdobyli tytuł Mistrza Polski. Zawodnicy nazwę polskich sklepów spożywczych będą prezentować na strojach podczas meczów rozgrywanych w PKO BP Ekstraklasie i zmagań w Pucharze Polski.
Wywodząca się z Podlasia Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten aktywnie wspiera sport, zwłaszcza lokalne kluby reprezentujące różne dyscypliny. Najmocniejszą marką jest Jagiellonia Białystok, aktualni Mistrzowie Polski. Z klubem tym Grupa Chorten współpracuje już od kilku sezonów, w ubiegłym była sponsorem premium z logo na spodenkach, a w tych rozgrywkach nazwa Chorten widnieje już na koszulkach meczowych.

- Dziękuję firmom, takim jak Chorten, których logo będzie dumnie reprezentowane na strojach, bo aby zdobywać sukcesy na murawie, potrzebne jest ich wsparcie - podkreśla Wojciech Pertkiewicz, prezes Jagiellonii Białystok.

W ramach porozumienia nazwa Grupy Chorten będzie obecna nie tylko na trykotach piłkarzy podczas spotkań w całym sezonie, który rozpoczyna się meczem z Puszczą Niepołomice. Znak z drzewkiem dębu będzie m. in. wyświetlany na bandach led wokół boiska, na telebimach i ekranach na stadionie. Zawodnicy wesprą też sieć sklepów w akcjach promocyjnych i działaniach charytatywnych na rzecz podopiecznych Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.

- Gratuluję Jagiellonii Białystok sukcesu i zdobycia tytułu Mistrza Polski, co zdarzył się po raz pierwszy w 104-letniej historii i życzymy powodzenia w nowym sezonie. Kibicujemy, gdy jest sukces, ale pozostajemy wierni w razie porażki - mówił Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten podczas prezentacji nowych strojów białostockiego klubu.

Polska Grupa Sklepów Spożywczych w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia działalności, a na terenie kraju ma blisko 2700 sklepów partnerskich.



Źródło: Chorten
Fot: mat. prasowe



tagi: Grupa Chorten , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,