Z rynku FMCG

Biedronka ogłasza powołania do Paryża

Czwartek, 18 lipca 2024
Ponad 8,6 milionów klientów z całej Polski wzięło udział w konkursie „Poleć z Biedronką do Paryża”, w którym do wygrania było 1000 dwuosobowych wyjazdów do stolicy Francji. Zwycięzcy z dużych i tych mniejszych miejscowości mogą już powoli szykować się do wyjazdu, gdzie oprócz zwiedzania Paryża będę mieli wyjątkową okazję do wsparcia polskich parasportowców. Aby wzmocnić pomoc dla osób z niepełnosprawnościami, Biedronka zdecydowała się też wesprzeć kwotą 500 tys. zł Fundację PODAJ DALEJ, która aktywizuje poprzez sport.
Zakończył się trzytygodniowy konkurs organizowany przez Biedronkę, który cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów sieci. Zacięta rywalizacja o miejsce w samolocie do Paryża toczyła się do ostatniej chwili. W wielu przypadkach o zwycięstwie decydowały dodatkowe kryteria określone w regulaminie konkursu. Tak było w powiatach grójeckim, mieleckim i zwoleńskim oraz w Bielsku-Białej. Z kolei w powiatach żywieckim, nowotarskim, leskim, wodzisławskim oraz wielickim klienci zdobyli najwięcej punktów w konkursie. Najwięcej punktów zdobył kupujący z Włocławka.

Co ważne, warunkiem wydania nagrody jest prawidłowe wypełnienie i wysłanie przez zwycięzcę formularza dostępnego na koncie (Formularz) oraz posiadanie aktywnej karty lojalnościowej lub wirtualnej karty lojalnościowej. Laureaci, którzy zostaną powiadomieni w pierwszym terminie, zobowiązani są wysłać Formularz do 20.07.2024 r.

Bardzo cieszymy się, że tak duża liczba klientów wzięła udział w naszym konkursie. Zacięta rywalizacja pokazuje, że wśród robiących zakupy w naszej sieci nie brakuje sportowego ducha. Od dzisiaj (17.07) zaczynamy kontaktować się z klientami w całej Polsce, przekazując dobre wiadomości, czyli zaproszenie na wyjazd do Paryża. Ważnym elementem całego konkursu jest też wsparcie osób z niepełnosprawnościami i to nie tylko tych, których nasi laureaci będą dopingować na sportowych arenach, ale też takich które na co dzień zmagają się z ograniczeniami. Dlatego Biedronka zdecydowała się wesprzeć kwotą 500 tys. złotych Fundację PODAJ DALEJ, która w centrum swojej aktywności ma właśnie tę grupę" - Aleksandra Surdyk-Kaptur, starsza menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych

Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ to organizacja charytatywna, która oferuje edukację, rehabilitację i integrację dla ludzi z niepełnosprawnością. Dzięki Fundacji osoby z niepełnosprawnością zdobywają samodzielność życiową w mieszkaniach treningowych i przygotowują się do podjęcia pracy, a podczas zajęć sportowych budują motywację i chęć do walki o siebie.

W Fundacji od 20 lat zmieniamy życie osób z niepełnosprawnościami. Wierzymy, że sport jest świetnym dopełnieniem rehabilitacji i pozwala uwierzyć, że wózek i ograniczenia fizyczne nie mogą być przeszkodą w realizacji marzeń. Dzięki wsparciu sieci Biedronka zrobimy dużo dobrego, m.in. zorganizujemy kolonie sportowe dla dzieci z niepełnosprawnością narządu ruchu. Poprawa kondycji fizycznej, zdrowa rywalizacja, rozwój zainteresowań i otwarcie się na świat to... pierwsze kroki w kierunku niezależnego i szczęśliwego życia." - Zuzanna Janaszek-Maciaszek – prezes zarządu Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ


Dzięki środkom pozyskanym ze współpracy z Biedronką Fundacja zorganizuje wiele bardzo wartościowych inicjatyw, w tym między innymi: kolonie artystyczne i sportowe dla 50 dzieci z niepełnosprawnościami z całej Polski; warsztaty dla rodziców z dzieckiem niepełnosprawnym; warsztaty dla młodzieży z niepełnosprawnością oraz  cykl kolejnych opowiadań o Lisku Ibisku, który zaprzyjaźni się z Biedroneczką (www.lisekibisek.pl). Więcej o działalności Fundacji na stronie: https://podajdalej.org.pl/o-nas/o-fundacji/.

Przypomnijmy, że w konkursie „Poleć z Biedronka do Paryża” przygotowano 1000 podwójnych zaproszeń, które obejmują nie tylko podróż specjalnie wyczarterowanym samolotem, ale też zakwaterowanie w czterogwiazdkowym hotelu oraz pełne wyżywienie. Program pobytu obejmuje nie tylko wsparcie naszych parasportowców, ale również zwiedzanie Paryża. Wylot do stolicy Francji planowany jest w terminach między 2 a 6 września 2024 r., powrót do Polski między 4 a 8 września 2024 r.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe



tagi: drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,