Kampanie i Promocje

Marka Cukier Królewski zachęca „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania”

Środa, 17 lipca 2024
Marka Cukier Królewski od ponad dwóch lat motywuje Polaków do niemarnowania jedzenia i stosowania zasady 3P – Piecz, Przerabiaj, Podziel się. Zachęca do tego także w ramach tegorocznej letniej aktywacji konsumenckiej, realizowanej pod hasłem „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania”. Akcji towarzyszy trwający do końca sierpnia konkurs z nagrodami w postaci sprzętu AGD. Do sklepów trafi wkrótce konkursowe opakowanie flagowego produktu marki – „cukru z buraków cukrowych” 1 kg.
Rocznie w Polsce wyrzuca się kilka milionów ton jedzenia. Cukier Królewski, chcąc wspierać Polaków w rozsądnym gospodarowaniu żywnością, dzieli się pomysłami i przepisami w duchu less waste. Z początkiem lipca w ramach letniej aktywacji marka rzuciła swoim konsumentom „wyzwanie-niemarnowanie”. Jak wziąć udział? Wystarczy kupić dwa różne produkty Cukru Królewskiego, zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe „Jak zmieniły się na lepsze Twoje nawyki w zakresie niemarnowania dzięki wsparciu Cukru Królewskiego?”. Do wygrania: 6 x multicooker z funkcją air fryer, 6 x robot planetarny, 10 x blender Mix & Go. Konkurs potrwa do 31 sierpnia.

Letniej aktywacji konsumenckiej „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania” towarzyszą działania promocyjne. Informacje o konkursie znaleźć można na limitowanej wersji opakowania flagowego produktu marki Cukier Królewski oraz na landing page’u www.wyzwanie-niemarnowanie.pl. Akcja będzie również promowana w digitalu, social mediach oraz na nośnikach reklamowych w przestrzeni miejskiej (DOOH).



Źródło: Open Media
Fot: mat. prasowe



tagi: Cukier Królewski , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,