Marka Cukier Królewski zachęca „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania”
Środa, 17 lipca 2024
Marka Cukier Królewski od ponad dwóch lat motywuje Polaków do niemarnowania jedzenia i stosowania zasady 3P – Piecz, Przerabiaj, Podziel się. Zachęca do tego także w ramach tegorocznej letniej aktywacji konsumenckiej, realizowanej pod hasłem „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania”. Akcji towarzyszy trwający do końca sierpnia konkurs z nagrodami w postaci sprzętu AGD. Do sklepów trafi wkrótce konkursowe opakowanie flagowego produktu marki – „cukru z buraków cukrowych” 1 kg.
Rocznie w Polsce wyrzuca się kilka milionów ton jedzenia. Cukier Królewski, chcąc wspierać Polaków w rozsądnym gospodarowaniu żywnością, dzieli się pomysłami i przepisami w duchu less waste. Z początkiem lipca w ramach letniej aktywacji marka rzuciła swoim konsumentom „wyzwanie-niemarnowanie”. Jak wziąć udział? Wystarczy kupić dwa różne produkty Cukru Królewskiego, zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie konkursowe „Jak zmieniły się na lepsze Twoje nawyki w zakresie niemarnowania dzięki wsparciu Cukru Królewskiego?”. Do wygrania: 6 x multicooker z funkcją air fryer, 6 x robot planetarny, 10 x blender Mix & Go. Konkurs potrwa do 31 sierpnia.
Letniej aktywacji konsumenckiej „Obudź w sobie Królową lub Króla Niemarnowania” towarzyszą działania promocyjne. Informacje o konkursie znaleźć można na limitowanej wersji opakowania flagowego produktu marki Cukier Królewski oraz na landing page’u www.wyzwanie-niemarnowanie.pl. Akcja będzie również promowana w digitalu, social mediach oraz na nośnikach reklamowych w przestrzeni miejskiej (DOOH).
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.