Z rynku FMCG

Hochland wybiera agencję LUCKYYOU

Wtorek, 16 lipca 2024
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną na portalu LinkedIn. Do współpracy wybrała agencję marketingową LUCKYYOU.
Specjalizująca się w produkcji serów Grupa Hochland posiada filie na kilku kontynentach. W ramach działań usprawniających jej funkcjonowanie w Social Mediach, podjęto decyzję o wydzieleniu kanałów na portalu LinkedIn dla poszczególnych krajów. W ten sposób powstała również dedykowana strona dla spółki Hochland Polska. Następnie rozpoczęto poszukiwania agencji, która będzie wsparciem w stworzeniu oraz w prowadzeniu kanału Hochland Polska na platformie LinkedIn. Proces przetargowy trwał od marca 2024 roku. Finalnie firma zdecydowała się na współpracę z agencją LUCKYYOU. To wielokrotnie nagradzana agencja marketingowa obsługująca największe marki, która skutecznie łączy kreatywność ze strategią, brawurę z dojrzałością i kompetencje z intuicją.

LUCKYYOU odpowiada za całościowe opracowanie strategii działań wraz z jej egzekucją nowej platformy na LinkedIn dla Hochland Polska, która właśnie wystartowała.

Link do platformy: Hochland Polska | LinkedIn





tagi: Hochland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,