Wiadomości

Tetra Pak z nowym Dyrektorem Zarządzającym w regionie East Europe

Wtorek, 16 lipca 2024
Alex Henriksen został powołany na stanowisko Dyrektora Zarządzającego firmy Tetra Pak w regionie East Europe. Swoje obowiązki obejmie z dniem 1 sierpnia br., zastępując tym samym Lyndsey Loyden-Edwards, która niebawem przejmie inne zadania w ramach organizacji. Wraz z objęciem stanowiska, Alex Henriksen przejmie odpowiedzialność za zarządzanie działalnością operacyjną Tetra Pak w 16 krajach, w tym za pracę 7 biur handlowych.
Alex Henriksen dołączył do Tetra Pak w 1998 r. i od tego czasu zajmował wiele stanowisk kierowniczych w strukturach europejskich i globalnych firmy. Od roku 2020 zajmuje stanowisko dyrektora zarządzającego firmy w regionie North Europe, gdzie jest odpowiedzialny za działalność Tetra Pak na rynku obejmującym 13 państw, w tym kraje skandynawskie, bałtyckie, a także Wielką Brytanię i Irlandię. Nowy dyrektor zarządzający dla regionu East Europe łączy szeroką wiedzę specjalistyczną z zakresu zarządzania kluczowymi klientami z doświadczeniem w obszarze wsparcia technicznego, kładąc przy tym silny nacisk na poprawę rentowności działań klientów.

– Ogromnie się cieszę na współpracę z zespołem Tetra Pak z regionu East Europe, ponieważ razem będziemy mogli dalej rozwijać działalność naszych klientów. Jednocześnie chciałbym podziękować Lyndsey Loyden-Edwards za niezwykły wkład, jaki wniosła w umacnianie pozycji firmy w tym regionie w ciągu ostatnich lat – powiedział Alex Henriksen.

– Zaszczytem było dla mnie przewodzić wspaniałemu zespołowi regionu East Europe w okresie minionych 3,5 roku – w tym czasie na tym dynamicznie rozwijającym się rynku mogliśmy aktywnie wspierać naszych klientów w dalszym rozwoju ich działalności. Jestem przekonana, że dzięki szerokiej wiedzy operacyjnej i technicznej Alex Henriksen będzie stale umacniał pozycję Tetra Pak oraz naszych klientów w regionie – powiedziała Lyndsey Loyden-Edwards.



Źródło: Inizio Group
Fot: mat. prasowe



tagi: Tetra Pak , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,