Tomasz Cieślewicz, Sales Representative Frito Lay Poland, w Frito Lay Polska od 2000 r. Od sześciu lat osiąga najlepsze wyniki w swoim regionie. W 2009 r., pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej, Tomasz przekroczył wyniki, dzięki czemu został uhonorowany Nagrodą Handlu Zorganizowanego w Polsce.
Michał Mrówczyński (na zdjęciu), Down the Street Salesman, Frito Lay Polska, w firmie od 2002 r. Jest odpowiedzialny za relacje z klientem i sprzedaż skierowaną do handlu tradycyjnego. Specjalizuje się w wyprowadzaniu na prostą tzw. trudnych regionów.
Nominacje do nagrody Ring of Honor są oparte o wyniki sprzedaży, jakość obsługi klienta i zdolności przywódcze. Jednym z głównych celów PepsiCo w ramach strategii Performance with Purpose jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.
(Monika Dawiec)
tagi: Pepsi ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...