Wywiady

Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland

Czwartek, 11 lipca 2024 HURT & DETAL Nr 07/221. Lipiec 2024
Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland, kieruje Joanna Kowalska.
Rozwój marki wiąże się ze zmianami – jak będą wyglądały nowe opakowania? Które z produktów będą dostępne w nowej szacie graficznej?

Zmianę opakowań produktów marki INCOLA zainicjowało w ubiegłym roku pojawienie się nowości, czyli słodkiej Bułeczki. Teraz w odświeżonej szacie graficznej prezentujemy bezglutenową kajzerkę, a niedługo także drożdżówki. Zmieniła się kolorystyka – nowe opakowania są radosne i rzucają się w oczy. To nie jest przypadek, że kampanię dotyczącą kajzerki rozpoczęliśmy latem. Etykieta jest żółta, słoneczna i jednoznacznie kojarzy się z gorącymi wakacjami. Proszę wypatrywać na półkach produktów w kolorowych opakowaniach.

Trend na produkty bezglutenowe z roku na rok zdobywa coraz więcej nowych fanów. Czy polscy konsumenci są otwarci na tę kategorię?

Rosnąca świadomość konsumentów sprawia, że wiele osób sięga po produkty bez glutenu. Jego eliminacja z diety ze względów zdrowotnych wynika z rosnącej liczby rozpoznawanej celiakii czy nietolerancji na gluten. Zainteresowanie naszymi produktami jest też związane z rozwijającym się trendem zdrowego odżywiania i świadomością konsumencką. Klienci zwracają uwagę na składniki, starają się unikać sztucznych dodatków, konserwantów i właśnie glutenu.

GFS Poland sp. z o.o. reaguje na tę tendencję, wprowadzając do swojej oferty coraz więcej produktów bezglutenowych. To ułatwia konsumentom dokonywanie wyborów zgodnych z preferencjami żywieniowymi. Produkty bezglutenowe, jak pieczywo, mąki i makarony, są dostępne w coraz większej liczbie sklepów spożywczych, restauracji i kawiarni w Polsce.

Na jakich działaniach planujecie skupić się w najbliższym czasie?

Najbliższe lata dla GFS Poland będą ciekawe i dynamiczne. Przed nami rozwój i poszerzanie oferty. Będą nowości i unikatowe produkty, które przyciągną uwagę klientów. Naszym celem jest stałe doskonalenie receptur i procesów produkcyjnych, dbanie o wysoką jakość produktów bezglutenowych. Położymy nacisk na edukację i informowanie klientów zarówno o produktach bezglutenowych i ich zaletach, jak i zastosowaniu w diecie osób z celiakią, nietolerancją glutenu czy po prostu eliminujących gluten z diety. Planujemy rozszerzyć współpracę z ekspertami: z dietetykami, lekarzami oraz naukowcami zajmującymi się nietolerancją glutenu, aby zapewnić klientom kompleksową wiedzę i wsparcie.



tagi: GFS Poland , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,