Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland, kieruje Joanna Kowalska.
Rozwój marki wiąże się ze zmianami – jak będą wyglądały nowe opakowania? Które z produktów będą dostępne w nowej szacie graficznej?
Zmianę opakowań produktów marki INCOLA zainicjowało w ubiegłym roku pojawienie się nowości, czyli słodkiej Bułeczki. Teraz w odświeżonej szacie graficznej prezentujemy bezglutenową kajzerkę, a niedługo także drożdżówki. Zmieniła się kolorystyka – nowe opakowania są radosne i rzucają się w oczy. To nie jest przypadek, że kampanię dotyczącą kajzerki rozpoczęliśmy latem. Etykieta jest żółta, słoneczna i jednoznacznie kojarzy się z gorącymi wakacjami. Proszę wypatrywać na półkach produktów w kolorowych opakowaniach.
Trend na produkty bezglutenowe z roku na rok zdobywa coraz więcej nowych fanów. Czy polscy konsumenci są otwarci na tę kategorię?
Rosnąca świadomość konsumentów sprawia, że wiele osób sięga po produkty bez glutenu. Jego eliminacja z diety ze względów zdrowotnych wynika z rosnącej liczby rozpoznawanej celiakii czy nietolerancji na gluten. Zainteresowanie naszymi produktami jest też związane z rozwijającym się trendem zdrowego odżywiania i świadomością konsumencką. Klienci zwracają uwagę na składniki, starają się unikać sztucznych dodatków, konserwantów i właśnie glutenu.
GFS Poland sp. z o.o. reaguje na tę tendencję, wprowadzając do swojej oferty coraz więcej produktów bezglutenowych. To ułatwia konsumentom dokonywanie wyborów zgodnych z preferencjami żywieniowymi. Produkty bezglutenowe, jak pieczywo, mąki i makarony, są dostępne w coraz większej liczbie sklepów spożywczych, restauracji i kawiarni w Polsce.
Na jakich działaniach planujecie skupić się w najbliższym czasie?
Najbliższe lata dla GFS Poland będą ciekawe i dynamiczne. Przed nami rozwój i poszerzanie oferty. Będą nowości i unikatowe produkty, które przyciągną uwagę klientów. Naszym celem jest stałe doskonalenie receptur i procesów produkcyjnych, dbanie o wysoką jakość produktów bezglutenowych. Położymy nacisk na edukację i informowanie klientów zarówno o produktach bezglutenowych i ich zaletach, jak i zastosowaniu w diecie osób z celiakią, nietolerancją glutenu czy po prostu eliminujących gluten z diety. Planujemy rozszerzyć współpracę z ekspertami: z dietetykami, lekarzami oraz naukowcami zajmującymi się nietolerancją glutenu, aby zapewnić klientom kompleksową wiedzę i wsparcie.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.