Wywiady

„Nowoczesna technologia z rzemieślniczą pasją”

Czwartek, 11 lipca 2024 HURT & DETAL Nr 07/221. Lipiec 2024
Leszek Organista, Senior Brand Manager w CEDROB FOODS S.A.
30-letnie doświadczenie, wysoka jakość, tradycyjny smak – czym wyróżniają się Państwa produkty?

Nasze wyroby powstają z najlepszych surowców, wyłącznie z mięsa pochodzącego z rodzimych hodowli i w oparciu o najwyższe standardy jakościowe – to nas wyróżnia. Stale rozwijamy linie produktowe, dostosowując ofertę do rosnących wymagań konsumentów. Właścicielem marki Duda jest CEDROB FOODS S.A. – spółka oparta w 100% na polskim kapitale, łącząca nowoczesne technologie z rzemieślniczą pasją. Jako część koncernu Cedrob skutecznie kontrolujemy łańcuch wartości „od ziarna do stołu” – w pełni czuwamy nad bezpieczeństwem i jakością surowca, z którego powstają nasze wędliny.

Proszę opisać linię High Protein – czym się charakteryzuje i do kogo jest kierowana? Czy planujecie ją poszerzyć?

Duda High Protein to parówki, gotowany kurczak w plastrach oraz kabanosy w kolagenowej osłonce. Jesteśmy też w trakcie launchu linii produktów convenience, które są smaczne, szybkie w przygotowaniu, zdrowe i z dobrym składem – w ofercie pojawią się medaliony z warzywami, rumsztyki ze słonecznikiem, nuggetsy z marchewką i groszkiem, hamburgery z kurczaka czy kotlety w panierce z płatków kukurydzianych. Tymi wyrobami przedefiniujemy termin „fast food” – ten od marki Duda jest zdrowy, z dużą ilością warzyw i mniej kaloryczny.

Jaki jest cel najnowszej kampanii?

„Loteria z kamperem” to podsumowanie wiosenno-letniej kampanii, która zachęca do grillowania produktów drobiowych – najlepiej w gronie najbliższych. Stąd narodził się pomysł ufundowania nagrody głównej – kampera – bo swoją działalnością wspieramy rodzinne spędzanie czasu, tradycję wspólnego przygotowywania posiłków i zasiadania przy stole podczas aktywnego wypoczynku. „Loteria z kamperem” trwa do 15 sierpnia 2024 i zakończy się losowaniem kampera o wartości 400 tys. złotych. Jej uczestnicy zagrają też o m.in. elektryczne rowery i hulajnogi, codzienne nagrody pieniężne, projektor multimedialny czy gogle VR. Wszystkie szczegóły znajdują się na www.loteriazkamperem.pl.






tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,