Z rynku FMCG

Pokaż swój styl w strefie RED ICON na Open’er Festival 2024!

Wtorek, 09 lipca 2024
Kolejna edycja Open'er Festival trwa w najlepsze. W tym roku wydarzenie jest wyjątkowe nie tylko pod względem muzycznym, ale także dzięki obecności kultowej marki MARTINI. Na terenie wydarzenia działa przyciągająca wzrok, czerwona i bardzo stylowa strefa RED ICON, która jest centrum niezapomnianych wrażeń, a także stylowych doświadczeń.
Od 3 do 6 lipca 2024, za sprawą Open’er Festival, Gdynia ponownie zamieniła się w stolicę muzyki. W line-up’ie wydarzenia i tym razem nie zabrakło światowej sławy gwiazd, takich jak Foo Fighters, Dua Lipa, Hozier czy Doja Cat. Fantastyczna zabawa oraz niezapomniane wspomnienia są tu gwarantowane, zarówno dzięki świetnej muzyce, jak i różnorodnym atrakcjom. Jedną z nich jest unikalna, czerwona strefa RED ICON, zaprojektowana z myślą o zapewnieniu uczestnikom stylowych doznań.

Jej wnętrze oddaje atmosferę najbardziej ikonicznych włoskich barów, a dwupoziomowa konstrukcja pozwala gościom podziwiać teren festiwalu także z góry. W przestrzeni tej można poczuć się, jak prawdziwa ikona, delektując się przy tym stylowymi koktajlami, w tym kultowym Martini Fiero & Tonic, który dzięki swojej unikalnej, niezwykle orzeźwiającej mieszance smaków, idealnie komponuje się z festiwalową atmosferą i wakacyjnym vib’em.
 
Goście strefy RED ICON mogą tu również zrobić sobie ikoniczne zdjęcia przy wsparciu profesjonalnej fotografki Asi Typek lub w fotobudce, uwieczniając niezapomniane festiwalowe chwile. Dodatkowo, aby nie wyjść z koncertowego klimatu, w strefie można bawić się przy DJ setach znanych artystów, m.in. Filrtini (Jedynak & MENT), Deaf Can Dance, Mambi Dexter i Foxall.

Obecność MARTINI na Open'er Festival to idealne połączenie stylowych doświadczeń z muzycznymi doznaniami oraz radością wspólnego spędzania czasu w gronie znajomych. Dzięki temu uczestnicy wydarzenia mają okazję stworzyć jeszcze bardziej wyjątkowe wspomnienia, które na długo pozostaną w ich pamięci.





tagi: RED ICON , Open’er Festival , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,