Centrum Handlowe Wzgórze jest przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej i uzyskuje nowy wygląd. Budowana jest nowa część Wzgórza. Przestrzeń handlowa koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje wokół głównego placu wewnątrz centrum), sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej 63 tys. mkw. dwupoziomowego Wzgórza znajdzie się 250 sklepów. Nowy parking pomieści 1 800 aut na pięciu poziomach.
Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, pomiędzy zalesionymi wzgórzami otaczającymi Gdynię a jej centrum. CH Wzgórze leży wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej z idealnym dojazdem dla aut i w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.
Grupa Foncière Euris, właściciel Centrum Handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła w 2009 roku spółce Mayland Real Estate przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Mayland został również project managerem Wzgórza.
Mayland Real Estate specjalizuje się w realizacji wyróżniających się innowacyjnością obiektów handlowych, rozrywkowych i usługowych. W 2008 roku Mayland otworzył trzy nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantara w Słupsku. Otwarcie kolejnych projektów będzie maiło miejsce m.in. w Krakowie, Szczecinie i Rzeszowie.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...