Monster Munch od Lorenz to kultowa marka chrupek o wyjątkowym i niezapomnianym smaku. Ich niepowtarzalny kształt oraz atmosfera beztroskiego dzieciństwa sprawia, że popularne „Duszki” od wielu lat są jedną z najbardziej rozpoznawalnych przekąsek w Polsce.
Misją firmy Lorenz jest jednoczesne łączenie radości z życia i wywieranie pozytywnego wpływu na środowisko oraz społeczeństwo. Dlatego kultowe chrupki Monster Munch startują ze specjalną loterią pod nazwą „Rower Dobry Dla Ducha!”.
- Główne hasło loterii wskazuje na benefity, jakie płyną z jazdy na rowerze. Chcemy w ramach naszych działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu, wskazać na fizyczne i psychiczne korzyści płynące z uprawiania kolarstwa, a także zwrócić uwagę na zasady bezpieczeństwa: noszenie kasków, odpowiednie przygotowanie roweru do jazdy, czy znajomość zasad ruchu. Zależy nam na dotarciu do konsumenta z Generacji Z, który nie miał okazji nawiązać relacji z marką, oczywiście nie zapominając przy tym o naszych stałych konsumentach - mówi Sylwia Liske, Brand Manager w Lorenz.
Loteria potrwa od 1 lipca do 25 sierpnia br. Aby mieć szansę na wygraną należy kupić dowolne opakowanie Monster Munch i zarejestrować paragon na stronie rowerdobrydladucha.pl. Tam będzie można sprawdzić, czy udało się wygrać nagrodę natychmiastową, czy też należy czekać na losowanie nagród.
Do wygrania są wycieczki do Amsterdamu (4x) dla dwóch osób, karty podarunkowe do sklepu Decathlon (120 x 500 zł) na zakup ekwipunku rowerowego oraz nagrody pieniężne (1120 x 100 zł) wypłacane bezpośrednio na konto.
Aby konsumenci jak najłatwiej odnaleźli informację o loterii, przygotowane zostały specjalne opakowania produktu. Dobrze widoczne żółte powierzchnie z nadrukowanym hasłem i wesoły duszek komunikujący kod QR, który przekieruje na stronę zgłoszeniową, od razu rzucą się w oczy.
Loterię wspierać będą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną oraz video z nowym spotem, a także liczne aktywności digital z wykorzystaniem kanałów własnych. Produkty będą też promowane w punktach sprzedaży – poprzez specjalne materiały POSM, ekspozycje, toppery, wobblery. To co, jedziemy?
Więcej o loterii:
http://rowerdobrydladucha.pl Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe