Kampanie i Promocje

Coca-Cola zachęca do udziału w drugiej odsłonie wakacyjnej loterii

Środa, 26 czerwca 2024
Letnie festiwale już niedługo wypełnią się fanami muzyki i dobrej zabawy, a Coca-Cola ponownie będzie częścią tych niezapomnianych chwil. Kampania Endless Summer trwa, oferując jeszcze więcej emocji, nagród i magicznych momentów. Tylko do końca czerwca można wygrać bilety na lokalne festiwale, których marka jest partnerem.
Każda butelka oraz puszka Coca‑Cola, Fanta bądź Sprite to kolejna szansa na przeżycie prawdziwej magii. To proste i pełne letniego luzu! Kupując swój ulubiony napój, wystarczy zachować paragon i zarejestrować kod w aplikacji Coca-Cola. Na koniec pozostało już tylko wybrać nagrody z dedykowanej puli i z odrobiną szczęścia, cieszyć się wygraną.

Co czeka na zwycięzców? Bilety na lokalne festiwale (Clout Festival, Sunrise Festival i Sun Festival), sprzęt muzyczny oraz vouchery eBilet. Promocja trwa do 16.08.2024, jednak polujący na wejściówki muszą się spieszyć. Bilety można wygrać tylko do końca czerwca, by jeszcze tego lata móc się cieszyć muzyką na żywo. Więcej szczegółów akcji w regulaminie.

Loteria jest częścią wielokanałowej kampanii marketingowej obejmującej działania w social mediach, digitalu oraz out-of-home, w ramach której powstał również spot reklamowy i okazjonalny design opakowań inspirowany evetowymi opaskami. Przy realizacji marka współpracuje z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.



tagi: Coca-Cola , loteria , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,