Oatly, największa na świecie firma produkująca napoje owsiane, od wielu lat dąży do tego, aby oferować roślinne alternatywy tam, gdzie tradycyjnie używa się mleka krowiego. Po napoje roślinne coraz częściej sięgają konsumenci oraz konsumentki. Zyskują one na popularności nie tylko ze względu na kwestie etyczne i ekologiczną konieczność, ale także z przyczyn zdrowotnych, na przykład w przypadku osób z nietolerancją laktozy.
Od teraz w prawie 3 tys. sklepach Żabka w wybranych miastach Polski, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto, Szczecin i Białystok, oferowany jest napój Oatly w opakowaniach po 20 ml jako roślinna alternatywa dla mleka. Dodatkowo w 15 lokalizacjach Oatly Barista Edition będzie również dostępny w automatach do kawy.
Barista Edition jest ceniona za swój smak, kremowość i zdolność do pienienia, która nie ustępuje tradycyjnemu mleku. Napój owsiany Oatly do kawy i herbaty w wersji mini to dotychczas najmniejszy format napojów owsianych Oatly, idealny do użytku w gastronomii lub w podróży.
„Napój owsiany Oatly w mniejszych porcjach wzbogaca naszą ofertę i daje konsumentom oraz konsumentkom możliwość korzystania z roślinnej alternatywy w różnych sektorach gastronomii. Małe opakowania są idealnym rozwiązaniem, szczególnie tam, gdzie standardowe opakowania są niepraktyczne. Dzięki nim m. in. podróżujący mogą teraz spróbować napoju owsianego, który ma średnio mniejszy wpływ na klimat w porównaniu do mleka krowiego1. Jest to także odpowiedź na problem marnowania żywności” – mówi Svenja Fritz, dyrektorka generalna Oatly na region DACH i Polskę.
Oatly stało się liderem na rynku napojów owsianych w kilku krajach europejskich, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji2. Natomiast napój owsiany Barista Edition jest najpopularniejszą alternatywą mleka w regionie DACH3.
Po sukcesie na wielu rynkach na całym świecie, Oatly dąży również w Polsce do tego, aby stać się jednym z czołowych dostawców roślinnych alternatyw dla mleka krowiego, oferując swoje innowacyjne produkty.
tagi: Oatly , Żabka Cafe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...