Z rynku FMCG

Lubella sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”

Wtorek, 25 czerwca 2024
Marka Lubella ponownie zaangażowała się w to wyjątkowe wydarzenie, by szerzyć dziedzictwo kulinarne oraz promować polską kulturę i tradycję.
Na każdym z 16 wydarzeń, składających się na festiwal „Polska od Kuchni”, goście mogą odwiedzać pełną atrakcji, relaksu i oczywiście rosołu Strefę Lubelli jajecznej. Stałym jej elementem jest gotowanie rosołu z Kubą Steuermarkiem oraz mnóstwo dobrej zabawy podczas konkursów i zabaw. Na scenie głównej prowadzone są warsztaty kulinarne przez Kasię Bosacką – ambasadorkę festiwalu, oczywiście z Lubellą w menu. Dodatkowo, w strefie warsztatów dania z makaronami Lubella przygotowywać będzie Kasia Gubała.

Zaangażowanie Lubelli w Festiwal jest naturalnym kierunkiem dla marki, chcącej wspierać kultywowanie tradycji kulinarnych, przekazywanie dorobku kulturowego z pokolenia na pokolenie oraz doceniać działania KGW, które na co dzień dbają o zachowanie i wzmocnienie regionalnych tradycji kulinarnych. To właśnie Koła Gospodyń Wiejskich stanowią dla Lubelli Jajecznej źródło inspiracji, która w swej komunikacji stale podkreśla czerpanie z najlepszych polskich tradycji kulinarnych.

Festiwal „Polska od Kuchni” wspiera lokalne społeczności, promuje polskie produkty oraz międzypokoleniową wymianę wiedzy. Szczególną uwagę zwraca na Koła Gospodyń Wiejskich, które stanowią wizytówkę każdego regionu i prezentują podczas wydarzeń swoje regionalne wyroby, tradycje kulinarne i dorobek kulturowy. Trasa festiwalu to 16 wyjątkowych wydarzeń, odbywających się w kolejne wakacyjne niedziele, po jednym w każdym województwie, zaś całość uwieńczy koncert na stadionie PGE Narodowym. Harmonogram wydarzeń można znaleźć na stronie festiwalu: https://festiwalpolskaodkuchni.pl/ 

Na trasie festiwalu obecni są również relacjonujący wydarzenia influencerzy, a przez całe wakacje Lubella jajeczna pojawiać się będzie w niedzielnych relacjach w „Pytaniu na Śniadanie”.



Źródło: Maspex
Fot: mat. prasowe


tagi: Lubella , Polska od Kuchni , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,