Z rynku FMCG

11 goli na stadionie Mistrza Polski. Chorten przegrał z producentami, ale wygrali wszyscy

Poniedziałek, 24 czerwca 2024
IV Mecz Charytatywny Grupy Chorten zakończył się wynikiem 5:4 dla reprezentantów firm producenckich. Najważniejszy był jednak szczytny cel, środki, jakie wolontariusze zebrali do puszek i rekordowy wynik licytacji koszulek z autografami zawodników Jagiellonii, reprezentacji Polski i Roberta Lewandowskiego.
Sportowe emocje były spore, w pierwszej połowie meczu prowadzili zawodnicy Grupy Chorten, którą tworzyli przede wszystkim właściciele sklepów z całej Polski i reprezentanci spółek regionalnych. W drugiej połowie spotkania przewagę mieli już przeciwnicy, a więc przedstawiciele firm współpracujących z detalistami, m. in. Koral, PSS Społem, Kamis, Coca-Cola, Alba, Sokołów, Maspex czy Hochland. To oni zdobyli puchar IV Meczu Charytatywnego Grupy Chorten na rzecz leczenia podopiecznych Fundacji „Nie bądź obojętny” na Stadionie Miejskim w Białymstoku. Na co dzień gra na nim Jagiellonia, nie mgło więc zabraknąć atrakcji związanych z tą drużyną. Kibicie fotografować się mogli z Pucharem Mistrza Polski i maskotką pszczoły, a koszulkę z autografami całego zespołu licytowali zawodnicy Jesús Imaz i Michal Sacek. Udało się za nią pozyskać 6 tys. złotych, dobrze poszły także inne koszulki - reprezentacji Polski podarowana przez Podlaski Związek Piłki Nożnej i trykot z autografem Roberta Lewandowskiego od Coca-Coli.

Z kolei do skarbonek wpadło blisko 8800 zł, m.in. dzięki produktom i gadżetom podarowanym przez wiele firm. Wszystkie uzyskane środki w tego wydarzenia – sportowo-charytatywnego przekazane zostaną na opiekę nad blisko 20 podopiecznymi fundacji Grupy Chorten, która ratuje zdrowie i życie.

Specjalna nagroda trafiła do firmy Koral. Odebrał ją Michał Krawczyk, który był jednocześnie kapitanem drużyny „Przyjaciół Fundacji”

- Fundacja Grupy Chorten „Nie bądź obojętny” przyznała specjalną nagrodę wyjątkowej firmie. To firma Koral, która gra z nami przez cały rok i zawsze na nią możemy liczyć, pokazała swoją otwartość na pomoc w wielu sytuacjach – podkreśla Monika Kosz-Koszewska, członek zarządu Fundacji i dyrektor marketingu Grupy Chorten.



Źródło: Grupa Chorten
Fot: mat. prasowe



tagi: Chorten , mecz , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,