Akcja ma na celu przekonanie klientów o tym, jak ciężka jest praca w marketach. W centrum Warszawy postawione zostały kasy sklepowe, przy których każdy może doświadczyć czy łatwo jest uśmiechać się do klientów, kiedy za uchem krzyczy kierownik, a przerwa na posiłek trwa kilka minut.
Organizatorzy chcą przemówić do mieszkańców stolicy i zainteresować ich problemami, z jakimi borykają się pracownicy dużych sieci handlowych.
Mobilne kasy są dostępne przy Placu Bankowym w godzinach od 8:00 do 10:00, w Centrum Handlowym Arkadia od 12:00 do 14:00 oraz przy ul. Marszałkowskiej, obok Rotundy od 15:00 do 17:00.
„Namawiamy Warszawiaków do podpisywania listów w naszej sprawie. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.usmiechnietakasjerka.pl. Mamy już ponad 4,5 tys. podpisów. Listy zostaną wysłane do największych sieci handlowych. Poprawa sytuacji pracowników w marketach wpłynie również na zadowolenie klientów" - mówi specjalnie dla HURT & DETAL Joanna Stachyra, jedna z kasjerek uczestniczących w akcji przy Placu Bankowym.
(Monika Dawiec)
tagi: Uśmiechnięta kasjerka ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...