Magnum inspiruje przyjemnością i zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle
Czwartek, 20 czerwca 2024
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Jak brzmiałyby polskie przysłowia, gdybyśmy w życiu mieli więcej przyjemności? To pytanie zadaje marka Magnum, w swojej kampanii zmieniając brzmienie polskich przysłów na pozytywne.
Chwal dzień przed zachodem słońca
Kampania marki Magnum realizowana w partnerstwie z siecią Żabka wystartowała w maju konkursem dla konsumentów. Główną nagrodą w konkursie był wakacyjny wyjazd na Bali - bo cóż może być bardziej przyjemnego?
Działania nagłaśniające konkurs były realizowane w digital i social mediach oraz w aplikacji Żabka, a także we współpracy z influencerami.
Przyjemność matką mądrych
Marka Magnum porusza temat codziennych przyjemności i zachęca swoich konsumentów do budowania pozytywnego mindsetu. W ramach działań CSR Magnum wpiera też działania Fundacji Można Zwariować, której celem jest psychodeukacja i tworzenie przestrzeni do otwartego dialogu na temat zdrowia psychicznego. We współpracy z Fundacją powstały m.in. dwa odcinki podcastu dotyczącego codziennych przyjemności, w którym ekspertki i eksperci opowiadają o wpływie przyjemności na dobrostan psychiczny człowieka. Podcast jest dostępny na kanale Fundacji na Spotify.
W ramach współpracy Marki z Fundacją został także przygotowany panel dyskusyjny pod tytułem "Wpływ drobnych przyjemności na dobrostan człowieka", poprowadzony przez Annę Cyklińską z Fundacji Można Zwariować. Udział w panelu wzięli: podcasterka, dziennikarka, smakoszka i podróżniczka, mówiąca o świadomym życiu i celebracji codzienności Karolina Sobańska, dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka, trenerka wystąpień publicznych Kamila Kalińczak oraz dr n. med. Robert Kowalczyk, psycholog, psychoterapeuta i seksuolog.
Wydarzenie odbyło się 19 czerwca w Warszawie, a jego kulminacyjnym momentem było przekazanie 100 000 złotych przez markę Magnum jako darowizny na cele statutowe Fundacji.
Najciekawsze wątki rozmowy będą dostępne w formie wideo na kanale Fundacji na Instagramie: @moznazwariowac.
Jako lider w segmencie lodów impulsowych czujemy odpowiedzialność nie tylko za dostarczanie świetnych produktów, ale także za działanie z misją, jako marka świadoma i odpowiedzialna. Wiemy, że jest to bardzo ważne dla naszych klientów, dlatego CSR jest szczególne istotnym obszarem działań dla marki Magnum. Wolność i radość z cieszenia się przyjemnościami są w naszym DNA. Jesteśmy dumni, że razem z Żabką i Fundacją Można Zwariować mogliśmy zrobić coś dobrego i z pewnością będziemy wspólnie działać w tym obszarze także w kolejnych latach. - mówi Marta Linowska, Senior Brand Manager Premium Ice Cream Unilever
Wsparcie ze strony takich marek, jak Magnum czy Żabka, jest czymś, co NGO-som naprawdę dodaje skrzydeł! To dzięki partnerom z sektora prywatnego jesteśmy w stanie szybko i efektywnie tworzyć projekty, których realizacja ścieżką grantową zajęłaby długie miesiące i pewnie miała mniejszy impakt. Jako Fundacja Można Zwariować doceniamy to zaufanie, wiarę w naszą misję i chęć wspólnego działania. - mówi Cleo Ćwiek, Prezeska Zarządu, Fundacja Można Zwariować
Kampanię "Magnum inspiruje przyjemnością" realizuje VML. Agencja jest odpowiedzialna za strategię, kreację, produkcję wszystkich materiałów kampanijnych, działania z influencerami oraz organizację eventu. Za zakup mediów odpowiada Mindshare. Organizatorem konkursu jest agencja Smolar.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.