Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Lato to czas, gdy chętnie celebrujemy miłe chwile, a od alkoholu oczekujemy lekkości i orzeźwienia. W te potrzeby idealnie wpisuje się marka Freixenet. To niezwykle bogata reprezentacja win – od spokojnych, przez musujące, aż po bezalkoholowe. Letnie ekspozycje marki Freixenet właśnie stanęły w największych sklepach sieciowych. Nie sposób przejść obok niech obojętnie – to śródziemnomorskie wakacje przeniesione do sklepowej przestrzeni.
Bogactwo marki
Freixenet to międzynarodowa marka o pozycji nr 1 na świecie na rynku win musujących1. Ale jej siłą jest niezmiernie bogata reprezentacja win, także tych spokojnych. W każdej sekundzie, w różnych miejscach naszego globu, otwierane jest sześć butelek wina Freixenet.
Smaki lata
Jakie wina wybrać latem?
- Przede wszystkim - włoskie prosecco i hiszpańską cavę – uważa Tomasz Potrzebowski, Międzynarodowy Ekspert ds. Rozwoju Rynku Wina w firmie Henkell Freixenet Polska. - Prosecco, które niepodzielnie króluje na sklepowych półkach z winem i zawładnęło umysłami konsumentów, jest bez dwóch zdań winem, które idealnie wpisuje się w charakter letniego celebrowania każdej z chwil. Nie mniej ważne miejsce zajmuje Freixenet Cava Cordon Negro Brut. To jedno z najbardziej rozpoznawalnych hiszpańskich win na świecie. Czarna, oszroniona butelka Cavy Freixenet Cordon Negro została zaprezentowana w 1974 i od tego czasu stała się ikoną w świecie wina. Właśnie świętuje 50-lecie! – mówi Tomasz Potrzebowski.
Prosecco doskonale smakuje solo, ale to także znakomity towarzysz dla pizzy, sałatek, risotto czy lekkich przekąsek. To włoskie wino to także baza wielu pysznych i modnych koktajli. Z kolei cava jest idealnym kompanem dla wielu dań – owoców morza, drobiu, tapasów czy dań kuchni bliskowschodniej lub azjatyckiej.
Mówiąc o bąbelkach, warto zwrócić uwagę również na coraz bardziej popularne wersje ICE – przeznaczone do picia w dużym kieliszku i z dużą ilością kostek lodu. Ich także nie zabrakło w letniej ofercie Freixenet.
A co, jeśli nie „musiaki”?
Ale wina musujące nie wyczerpują wachlarza możliwości, jakie daje marka Freixenet.
- Polecam oczywiście letnie klasyki – pinot grigio i italian rosé. Pinot grigio słynnie z uniwersalności. Letnie sałatki, lekkie przekąski, makarony, a także grillowane warzywa, ryby i owoce morza smakują idealnie w towarzystwie Freixenet Pinot Grigio z włoskiego regionu Garda. Lato i piękna pogoda to także idealny czas na kieliszek rosé. Lekki i przyjemnie owocowy charakter win różowych jest doskonałym pomysłem podczas wysokich temperatur, gdy chcemy ugasić pragnienie. Niższa niż w przypadku wielu win czerwonych zawartość alkoholu również powoduje, że w tym letnim czasie tak chętnie sięgamy właśnie po wina różowe – tłumaczy Tomasz Potrzebowski.
W ofercie linii Freixenet propozycje dla siebie mają również miłośnicy win czerwonych.
- Lato to czas grillowania. Nie bez powodu mówi się, że grillowanie to narodowy sport Polaków – kto z nas nie lubi spotkać się w gronie rodziny lub przyjaciół i dobrze zjeść? Do grillowanego kurczaka, karkówki, kiełbasek, kaszanki czy burgerów polecam Freixenet Chianti lub Freixenet Primitivo, które idealnie podkreślą smak przygotowywanych w ten sposób dań – podpowiada Tomasz Potrzebowski.
W dobrze skrojonej ofercie winiarskiej nie mogło też zabraknąć produktów bezalkoholowych.
- Trend NoLo zatacza coraz szersze kręgi, a konsumenci coraz śmielej i coraz częściej sięgają po bezalkoholowe odpowiedniki win. Linia produktów Freixenet 0.0% jest zatem najlepszą odpowiedzią na takie oczekiwania rynku i konsumentów – tłumaczy ekspert firmy Henkell Freixenet Polska.
Jak na Costa Brava
W największych sklepach sieciowych w całej Polsce stanęły letnie ekspozycje marki Freixenet. To tzw. GIGANTY – maxi oraz midi, pokazujące bogactwo całej linii.
- Nawiązując do miejsc, z których pochodzą wina, postanowiliśmy przenieść naszych konsumentów do fascynującego świata krajów śródziemnomorskich – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska, Szef Działu Rozwoju Biznesu i Komunikacji w firmie Henkell Freixenet Polska. - Chcemy, aby choć przez chwilę poczuli się jak na ekskluzywnych wakacjach na hiszpańskich czy włoskich wyspach. Takie są też nasze wina – wyjątkowe, dedykowane celebrowaniu ważnych momentów, a tych latem nie brakuje – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.
Be wow
Tak efektowne ekspozycje sklepowe to specjalność firmy Henkell Freixenet Polska.
- Warto zaznaczyć, że 70 procent decyzji zakupowych konsumentów odbywa się w sklepie, przy półce zakupowej. Stąd tak istotne jest, jak produkt wygląda, jak jest wyeksponowany. My staramy się tworzyć nasze materiały POS wg zasady – być widocznym, być dostępnym, ale też „be wow” – tłumaczy Anna Pawłowska-Kruzińska.
Freixenet to jedna z najważniejszych marek w portfolio firmy Henkell Freixenet Polska. Letnie ekspozycje będą gościły w sklepach do września br.
1 Wg IWSR 2023 wina musujące bez szampanów, ilość sprzedaży
Źródło: ZP Polska Rada Winiarstwa Fot: mat. prasowe
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.