Na Roblox, prostej platformie do tworzenia gier online, 17 czerwca br. ruszył konkurs Oranżady Hellena Strzelająca. Co tydzień na 5 graczy, którzy uzyskają najlepsze wyniki w stworzonej przez markę „
Szalonej Krainie Oranżady Hellena”, czekają karty przedpłacone do Roblox. We wrześniu, w wielkim finale akcji, pierwsza piątka w rankingu ogólnym otrzyma narody rzeczowe, w tym konsole PS5, Ipady i hulajnogi elektryczne.
- Konkurs na Roblox to jeden z kluczowych elementów szeroko zakrojonej kampanii promującej Oranżadę Hellena Strzelająca, w której udział bierze nowy brand hero marki, POPI. Działania rozpoczęliśmy 15 kwietnia od emisji specjalnie przygotowanego na tę okazję spotu na
YouTubie, TikToku i Kidoz. W maju poszerzyliśmy komunikację o telewizję oraz platformę Twitch. Nawiązaliśmy także współpracę z influencerami, takimi jak
YotoToys,
Martyna Zabawa,
Zabawkowicz,
Natalia Skroczek i
Julia Żugaj, którzy zachęcają do odkrywania swoich zainteresowań i rozwoju kreatywności – komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Konkurs potrwa do 15 września br. i będzie promowany w mediach społecznościowych marki Oranżada Hellena oraz przez wybranych influencerów gamingowych.
Za markę Oranżada Hellena Strzelająca odpowiada Aleksandra Prusiewicz – Junior Brand Manager w firmie Colian. Kreacją, realizacją spotu, działaniami promocyjnymi oraz kompleksową organizacją konkursu zajmuje się agencja LoveBrands Group. Zakup mediów powierzono LoveBrands oraz Initiative Media Polska. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Źródło: Kolterman Media Communications
Fot: mat. prasowe