W warszawskim biurze Nestlé pojawił się recyklomat
Poniedziałek, 17 czerwca 2024
W warszawskim biurze Nestlé na ulicy Domaniewskiej pojawił się recyklomat. Maszyna umożliwia zwrot butelek Nałęczowianki pracownikom i wszystkim gościom odwiedzającym firmę. Recyklomat to część programu edukacyjnego Nałęczowianki, promującego recykling. Oprócz aktywnego edukowania w zakresie właściwego prze-twarzania plastiku, Nałęczowianka wyraża także pełne poparcie dla systemu kaucyj-nego w Polsce.
Nałęczowianka regularnie angażuje się w edukację dotyczącą poprawnego recyklingu oraz w kształtowanie właściwych postaw w obrębie przetwarzania odpadów. Marka przygotowuje się również do wprowadzenia systemu kaucyjnego (DRS), dla którego wyraziła pełne poparcie i aktywnie uczestniczy w procesie tworzenia jednego z operatorów tego rozwiązania.
Biuro gotowe na recykling
Biuro Nałęczowianki wzbogaciło się o innowacyjny recyklomat, który jest dostępny dla każdego na parterze biura Nestlé przy ul. Domaniewskiej 32. Maszyna będzie funkcjono-wać w ramach pilotażowego programu przez najbliższe kilka tygodni, ułatwiając oddawanie butelek Nałęczowianki do recyklingu i stając się symbolem zaangażowania firmy w edu-kację dotyczącą przetwarzania odpadów. Recyklomat stanowi także przykład wykorzysta-nia nowoczesnych technologii w celu wspierania obiegu zamkniętego. Butelki wrzucane do żółtych koszy oraz recyklomatu w biurze trafiają do recyklera, który przetwarza je na żywicę rPET – materiał wykorzystywany do tworzenia nowych opakowań. Dzięki temu butelka może zyskać „drugie życie”, a firma znacząco zmniejsza ilość odpadów i oszczędza surowce.
Recyklomat w naszym biurze to coś więcej niż tylko urządzenie - to manifest naszej misji zrównoważonego rozwoju, gdzie jednym z celów jest wspieranie powstania systemu kau-cyjnego i edukacja w zakresie recyklingu. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko zapewniamy wygodę i efektywność w oddawaniu i przetwarzaniu butelek, ale także budujemy świado-mość dotyczącą recyklingu wśród pracowników i partnerów biznesowych. To symbol na-szego zobowiązania do ciągłego doskonalenia odpowiedzialnych praktyk. – mówi Rafał Wróblewski, BEO Nestlé Waters.
Edukacja i praktyka
Nałęczowianka to nie tylko producent naturalnej wody mineralnej, lecz także marka, któ-ra poprzez organizację różnorodnych inicjatyw edukacyjnych inspiruje do dbania o plane-tę. Recykling jest ważnym elementem na wydarzeniach wspieranych przez Nałęczowiankę. Podczas Intel Extreme Masters (IEM) recyklomat ułatwiał oddawanie butelek. Na Runma-geddonie firma zadbała o czystość terenu stawiając żółte kosze do segregacji odpadów. Olsztyn Green Festival był wyjątkowy - dwa recyklomaty i akcja sadzenia drzew pokazały, że nawet podczas zabawy można przyczynić się do efektywnego przetwarzania odpadów. A co więcej, za oddane butelki uczestnicy mogli otrzymać vouchery na kolejny festiwal. Te działania dowodzą, że Nałęczowianka nie tylko mówi o recyklingu, ale rzeczywiście wprowadza go w życie.
Butelki w 100% z rPET
W tym roku Nałęczowianka dla litrowych wariantów wody mocny gaz i delikatny gaz wprowadziła na rynek nowe butelki w 100% wykonane z recyklingowanego plastiku (rPET)*. Nałęczowianka, poprzez swoje działania, konsekwentnie realizuje zobowiązania dotyczące przetwarzania plastiku, przyczyniając się do zwiększenia świadomości na temat recyklingu i inspirując innych do podejmowania działań na rzecz odpowiedzialnego gospodarowania odpadami.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.