Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
JTI rozszerza dystrybucję Ploom o ponad 3 tys. punktów sprzedaży
Czwartek, 13 czerwca 2024
Japan Tobacco International rozszerza dystrybucję urządzenia do podgrzewania tytoniu Ploom X w sieci Żabka o kolejne największe miasta. Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka Ploom jest dostępna w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i w aglomeracji śląskiej.
– „Rozszerzenie dostępności urządzenia Ploom X oraz wkładów do niego do ponad 4,5 tys. punktów sieci Żabka to kolejny ważny krok w rozwoju marki Ploom w Polsce” – mówi Marek Kras, dyrektor działu sprzedaży w JTI Polska.
Marka Ploom weszła na polski rynek pod koniec ub. roku. Urządzenie Ploom X można kupić on-line na stronie Ploom.pl, w sieci Lagardere w całej Polsce (sklepy Inmedio, 1Minute, Relay), w sklepach w kanale tradycyjnym w Warszawie i okolicach, w sklepach Żabka w największych miastach oraz w wybranych stacjach Orlen w całej Polsce.
Rynek tzw. podgrzewanego tytoniu systematycznie rośnie: z ok. 1 mld sztuk w 2019 r. do 6,3 mld sztuk obecnie i stanowi dziś ponad 11 proc. całego rynku wyrobów tytoniowych w Polsce. W Warszawie to już blisko 30 proc. rynku.*
„Obserwujemy zmieniające się trendy i kierunki, w jakich rozwija się branża wyrobów tytoniowych, bo chcemy mieć pewność, że nasza oferta odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Dlatego rozwijamy kategorię nowatorskich wyrobów tytoniowych, czyli tzw. tytoniu do podgrzewania pod marką Ploom, do którego wkłady produkowane są w fabryce JTI w Polsce.” – mówi Edoardo Voletti, Prezes JTI Polska. „Jednocześnie dajemy naszym klientom wybór z różnych kategorii produktów: tradycyjnych wyrobów tytoniowych, wyrobów nowatorskich, czy papierosów elektronicznych.” – dodaje.
Grupa Japan Tobacco planuje zainwestować w latach 2023-2025 300 miliardów jenów w światową ekspansję wyrobów z podgrzewanym tytoniem.
JTI obecne jest w Polsce od 2007 r. i od tamtego czasu zainwestowało w naszym kraju blisko 1,3 mld dolarów. Obecnie firma posiada 4 nowoczesne zakłady, w których produkuje niemal wszystkie kategorie wyrobów tytoniowych. W 2019 r. firma otworzyła również Globalne Centrum Usług Biznesowych w Warszawie. Łączne zatrudnienie grupy JTI w Polsce wynosi ponad 3,4 tys. osób.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.