Z rynku FMCG

Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup. Sokołów wspiera najmłodszych w zdrowym rozwoju

Czwartek, 13 czerwca 2024
Promocja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży stanowi jeden z ważnych elementów strategii społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Sokołów. Jako wieloletni mecenas sportu, firma po raz kolejny była sponsorem turnieju piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, organizowanego przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem utytułowanych piłkarzy i jednocześnie ambasadorów Akademii Sokolika: Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka, został rozegrany na Stadionie Miejskim Legii Warszawa.
Sportowe emocje

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10. W tym roku odbyła się kolejna jego edycja. Udział w nim jest bezpłatny. Tegoroczne eliminacje odbywały się w ośmiu lokalizacjach: Przasnyszu, Płocku, Jadwisinie, Otwocku, Pruszkowie, Warszawie, Warce i Sokołowie Podlaskim. Wzięło w nich udział 128 drużyn, czyli ponad 1790 młodych pasjonatów i pasjonatek futbolu.

Sokołów wspiera organizację turnieju od jego pierwszej edycji. – Edukacja na temat znaczenia wartościowej diety i aktywności fizycznej, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży, jest bardzo ważną częścią naszej strategii CSR – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Turniej Sokoliki Cup, którego sponsorem jesteśmy już po raz trzeci, to wydarzenie pełne pozytywnych, sportowych emocji i dobrej zabawy. Dlatego stanowi doskonałą zachętę do zdrowego trybu życia. Cieszę się, że z roku na rok turniej cieszy się coraz większą popularnością i przyciąga szerokie grono młodych adeptów piłki nożnej i kibiców.

Wielki finał trzeciej edycji Sokoliki Cup odbył się na Stadionie Miejskim Legii Warszawa. Wzięło w nim udział 20 drużyn. Do sportowej rywalizacji uczestników zachęcali również obecni podczas finału ambasadorzy Akademii Sokolika - znani i utytułowani piłkarze, reprezentanci Polski: Łukasz Fabiański i Łukasz Piszczek.

Ostatecznie laur zwycięstwa przypadł drużynie Radomiak S.A. Radom, która w zaciętym meczu finałowym pokonała klub UKS Varsovia. Trzecie miejsce na podium zajęła drużyna GKS Wilga Garwolin. Na zwycięskie drużyny czekały atrakcyjne nagrody: vouchery pieniężne na sprzęt sportowy, puchary i medale. Trzej najlepsi piłkarze – bramkarz, zawodnik i strzelec otrzymali puchary oraz piłki z autografami Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka. Ponadto wszystkim uczestnikom finałowych rozgrywek wręczono bilety na mecz Polska-Turcja oraz firmowe gadżety i pożywne przekąski mięsne z linii Sokoliki – pełne wartościowego białka oraz o wysokiej zawartości mięsa.

Atrakcje dla całej rodziny

Finał Sokoliki Cup to nie tylko wspaniałe sportowe wydarzenie, ale też rodzinny piknik. Z myślą o młodych kibicach przygotowano wiele atrakcji i strefę zabaw. Nie zabrakło także muzycznych emocji, które zapewnił występ członków Ekipy. Odbyła się również zakończona sukcesem próba pobicia rekordu w liczbie strzelonych rzutów karnych. – Finał trzeciej edycji Sokoliki Cup był naprawdę wspaniałym wydarzeniem – podsumowuje Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Staramy się dodatkowo je uatrakcyjniać, także poprzez poszerzanie grona ambasadorów Akademii Sokolika. W tym roku do Łukasza Fabiańskiego, który jest z nami od pierwszej edycji turnieju, dołączył kolejny utytułowany, znakomity piłkarz i reprezentant Polski, czyli Łukasz Piszczek. Jestem przekonany, że również dzięki ich obecności, wszyscy uczestnicy turnieju i kibice, po raz kolejny mogą się przekonać, że warto grać o swoje marzenia –  także te sportowe. Już dziś mogę zapowiedzieć kolejną edycję Sokoliki Cup, którą na pewno będziemy wspierać z myślą o zachęcaniu naszych najmłodszych do aktywności fizycznej i zdrowej diety każdego dnia.



Źródło: Quality Public Relations
Fot: mat. prasowe



tagi: Sokoliki Cup , Sokołów , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,