Z rynku FMCG

MAKRO ogólnopolskim cyklem „Super Sklep” wspiera klientów ODIDO

Poniedziałek, 10 czerwca 2024
MAKRO Polska prowadzi edukacyjne spotkania Super Sklep, dedykowane właścicielom sklepów ODIDO. Stanowią one okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. Cykl obejmie całą Polskę. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu.
Edukacyjne spotkania stanowią okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego.

– W ten sposób tworzy się silna społeczność franczyzowa ODIDO. Mając regularny kontakt z partnerami, łatwiej nam wsłuchiwać się w ich potrzeby i wspierać w konkurowaniu z placówkami wielkopowierzchniowymi i dyskontami – wyjaśnia Łukasz Terelak, Starszy kierownik ds. handlu w MAKRO Polska.

Podczas spotkań sieć stawia na dialog i budowanie rozwiązań w oparciu o potrzeby franczyzobiorców, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem, otwarcie rozmawiają o potrzebach i oczekiwaniach.

– Dzięki dyskusjom mamy możliwość wysłuchania bieżących spostrzeżeń, w których obszarach można zoptymalizować funkcjonowanie sieci w celu poprawy efektywności współpracy oraz zwiększenia zysku naszych franczyzobiorców – dodaje Łukasz Terelak.

Cykl spotkań Super Sklep obejmuje całą Polskę. Wydarzenia miały już miejsce w Żninie, Płocku, Mielnie, Kielcach i we Wrocławiu. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu. Ich celem jest również poszerzanie kompetencji biznesowych i wiedzy asortymentowej klientów, a w efekcie dalszy rozwój sektora handlu tradycyjnego.




Źródło: Makro
Fot: mat. prasowe



tagi: MAKRO , ODIDO , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,