Konkursy i loterie

Ruszyła muzyczna loteria Orbit® Refreshers

Poniedziałek, 03 czerwca 2024
Z początkiem czerwca wystartowała muzyczna loteria Orbit® Refreshers! Mars Wrigley, razem z ambasadorką marki – Young Leosią, zachęca konsumentów, by "poczuli moc smaku". Do zdobycia są muzyczne nagrody m.in. bilety na koncert Young Leosi. Zabawa potrwa do 13 lipca.
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dokonać zakupu przynajmniej jednego produktu Orbit® Refreshers: Tropical, Bubblemint lub Strawberry Lemon i zarejestrować paragon na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria. Zgłoszenie do loterii możliwe jest od 1 czerwca do końca 13 lipca 2024 roku. Każdy uczestnik może dokonać maksymalnie dziesięciu zgłoszeń w całym okresie przyjmowania zgłoszeń do loterii. Jeden uczestnik ma szansę wygrać jedną nagrodę w loterii.

Rozlosowanych zostanie:
  • 6 nagród I stopnia - każda w postaci zestawu zawierającego Apple iPad Air, voucher na zakup rocznej subskrypcji aplikacji Djay Pro oraz wejściówkę na koncert Young Leosi! 
  • 30 nagród II stopnia - głośniki przenośne JBL Pulse 5 oraz bluzy zaprojektowane przy współpracy z artystką  
  • 300 nagród III stopnia - pakiety gum do żucia Orbit® oraz zestawy naklejek zaprojektowanych przy współpracy z Young Leosią
Muzyczna loteria to jedna z aktywności zaplanowanych w ramach współpracy z topową artystką młodego pokolenia – Young Leosią. Już teraz możemy zobaczyć kreacje z raperką w digital, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. To nie koniec muzycznych atrakcji tego lata. Artystka w najbliższych miesiącach szykuje coś specjalnego – utwór muzyczny, inspirowany nowymi smakami gum Orbit® Refreshers. Więcej informacji, harmonogram losowań oraz regulamin loterii znajduje się na stronie www.wygrajzorbit.pl/loteria.

Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.


Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe

tagi: loteria , Orbit Refreshers , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,