Z rynku FMCG

Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

Poniedziałek, 03 czerwca 2024
Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku.
W czerwcu wystartowała najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej od Mlekpolu. Utrzymana w dobrze znanej, akwarelowej estetyce, zachęci ona konsumentów do spróbowania produktów Mazurskiego Smaku, które świetnie nadają się do przygotowania lekkich, letnich śniadań. 
 
Działania prowadzone są głównie w kanale digital i obejmują największe portale, sieci reklamowe oraz aplikacje zakupowe na urządzeniach mobilnych. Tegoroczna kampania ma także mocne wsparcie w osobie ambasadorki marki – Karoliny Glinieckiej (aka Charlize Mystery). Ta znana z miłości do Mazur i gotowania influencerka udowodni w social mediach, że każde śniadanie jest warte tego, aby je celebrować. Pokaże także kreatywne, a jednocześnie proste w przygotowaniu przepisy, zgodne z ideą hasła przewodniego: #ŚNIADANIEPOMAZURSKU.
 
– W lipcu na jeziora wypłynie jedyna, specjalnie przygotowana na cele kampanii motorówka Mazurskiego Smaku, z której o poranku rozdamy żeglarzom torby pełne śniadaniowych smakołyków i świeżych bułeczek. Równolegle takie prezenty otrzymają  żeglarze w największych mazurskich portach – w Mikołajkach, Giżycku, Sztynorcie, Węgorzewie oraz Rucianem Nidzie. Dzięki temu przypomnimy konsumentom, jak smakuje proste, dobre jedzenie, które pamiętają z czasów dzieciństwa i wakacji na Mazurach – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 
 
Kampania „Śniadanie po Mazursku” będzie trwać przez całe lato. Na promujących ją grafikach zobaczymy m.in. mleko, masło, śmietanę czy twaróg Mazurski Smak w kontekście apetycznych potraw i rodzinnych śniadań na świeżym powietrzu. 



Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe




tagi: Mlekpol , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,