Strefa „Thirsty for more”
Pepsi łączy siły z Dawidem Podsiadło, jednym z najważniejszych polskich artystów XXI w., by dać swoim fanom niezapomniane doświadczenia, które wykraczają daleko poza muzykę. W ramach tej ekscytującej współpracy w przestrzeni przed wejściem na wydarzenie czekać będzie aż 150 m2 niesamowitej rozrywki stworzonej dla wszystkich fanów, którzy są “spragnieni więcej”.
Marka zadbała o różnorodne atrakcje i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Od możliwości ozdobienia swojego ciała brokatem w sekcji „Zabłyśnij”, która jeszcze lepiej pozwoli wyrazić emocje związane z koncertem, aż po test precyzji w zabawie „Celuj w Pepsi”. W strefie grać będzie DJ, a niezapomniane chwile będzie można uwiecznić na tle stacji “Pssss…tryk”. W pobliżu stanie ogromna immersyjna puszka Pepsi ze spektakularnymi wizualizacjami. Nie zabraknie także puszek z nowym logo, dzięki którym każdy będzie mógł delektować się wyjątkowym smakiem Pepsi.
Koncerty Dawida Podsiadło realizowane na największych w Polsce stadionach to imponujące show, które przenosi w inny wymiar i pozwala czerpać maksymalną radość, zabawę i przyjemność. To właśnie te cechy są nam bliskie w Pepsi, która stawia na otwartość i bliskość. Jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, dlatego nie mogło nas zabraknąć przy tegorocznej trasie uwielbianego artysty. Nasza strefa przypomina małe miasteczko Pepsi, które oferuje szereg świetnych atrakcji zapewniających doskonałą rozrywkę przed wejściem na teren koncertu. Pragniemy wspólnie cieszyć się pozytywnymi emocjami i przede wszystkim dobrze się bawić – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
Strefa Pepsi dostępna będzie w godzinach od 12:00-00:30 podczas trzech koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku przy Polsat Plus Arena, 15-16.06 w Poznaniu obok Enea Stadion oraz 22-23.06 w Chorzowie przy Stadionie Śląskim.
Nowa era Pepsi
Pepsi przeszło największy od 14 lat rebranding. Od teraz napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Historycznym zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także dostarczą radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Wystarczy tylko otworzyć się i pozwolić sobie na chwilę beztroski! Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi można znaleźć na stronie internetowej www.thirsty for more.pl.
Źródło: Flywheel Public Relations
Fot: mat. prasowe