Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały smak i wyjątkową jakość najchętniej wybieranych lodów Grycan, jednocześnie zachęcając do spróbowania nowych produktów, będą pojawiać się w telewizji i na ekranach kin, w kanałach Digital, OOH, punktach sprzedaży, a także prasie lifestylowej.
– Lody Grycan tworzą niepowtarzalną atmosferę podczas wspólnych chwil i towarzyszą budowaniu pięknych wspomnień. Przygotowywane według tradycyjnych receptur i z najlepszych składników, są idealnym wyborem na każdą okazję. Nasza kampania promuje te wyjątkowe doznania pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie” – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń.
Bohaterami kampanii 360 stopni, która wystartowała 20 maja, są bestsellerowe smaki – Lody Bakaliowe, Czekoladowe, Borówkowe z nutą wanilii oraz nowość – Lody Śmietankowe z sosem karmelowym. Wielokanałowe działania obejmują pełnozasięgową kampanię telewizyjną ze spotami we wszystkich głównych grupach stacji, kampanię outdoorową w kilkunastu największych miastach, szeroko zakrojoną kampanię video oraz display w internecie, jak również w mediach społecznościowych, spoty w kinach Cinema City oraz prasę lifestylową. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami na TikToku.
W ramach kampanii realizowane są również działania trade marketingowe, z wykorzystaniem materiałów POS oraz aktywacji wspierających sprzedaż z wybranymi klientami.
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z agencją Admetrics, domem mediowym Initiative oraz Mirage Studio i Solski Communications odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii wspierającej markę Grycan – Lody od pokoleń.
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.