Kampanie i Promocje

Wystartowała kampania wizerunkowa marki Grycan

Środa, 29 maja 2024
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały smak i wyjątkową jakość najchętniej wybieranych lodów Grycan, jednocześnie zachęcając do spróbowania nowych produktów, będą pojawiać się w telewizji i na ekranach kin, w kanałach Digital, OOH, punktach sprzedaży, a także prasie lifestylowej.
– Lody Grycan tworzą niepowtarzalną atmosferę podczas wspólnych chwil i towarzyszą budowaniu pięknych wspomnień. Przygotowywane według tradycyjnych receptur i z najlepszych składników, są idealnym wyborem na każdą okazję. Nasza kampania promuje te wyjątkowe doznania pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie” – mówi Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń.  

Grycan_kampania.jpg

Bohaterami kampanii 360 stopni, która wystartowała 20 maja, są bestsellerowe smaki – Lody Bakaliowe, Czekoladowe, Borówkowe z nutą wanilii oraz nowość – Lody Śmietankowe z sosem karmelowym. Wielokanałowe działania obejmują pełnozasięgową kampanię telewizyjną ze spotami we wszystkich głównych grupach stacji, kampanię outdoorową w kilkunastu największych miastach, szeroko zakrojoną kampanię video oraz display w internecie, jak również w mediach społecznościowych, spoty w kinach Cinema City oraz prasę lifestylową. Dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami na TikToku. 

W ramach kampanii realizowane są również działania trade marketingowe, z wykorzystaniem materiałów POS oraz aktywacji wspierających sprzedaż z wybranymi klientami. 

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z agencją Admetrics, domem mediowym Initiative oraz Mirage Studio i Solski Communications odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii wspierającej markę Grycan – Lody od pokoleń.  

Kampania potrwa od połowy maja do końca lipca.




Źródło: solski communications 
Fot: mat. prasowe




tagi: kampania , Grycan , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,