Z rynku FMCG

CEDROB FOODS S.A. sponsorem Akademii Piłki Nożnej Zagłębia Sosnowiec

Środa, 29 maja 2024
Właściciel marki Duda, spółka CEDROB FOODS, objął w funkcję sponsora Akademii Piłki Nożnej Zagłębia Sosno-wiec. CEDROB FOODS S.A. jednak nie tylko finansowo będzie wspierać młodych zawodników sosnowieckiego klubu piłkarskiego.
Akademia Zagłębia Sosnowiec funkcjonuje od dziesięciu lat i zajmuje się sportowym szkoleniem dzieci, i młodzie-ży. Ta największa piłkarska Akademia w województwie śląskim, zrzesza aż 550 zawodników i zatrudnia łącznie 30 trenerów piłkarzy, bramkarzy oraz przygotowania motorycznego. W kadrze opiekującej się podopiecznymi Aka-demii swoje stałe miejsce mają również fizjoterapeuci, psycholog sportowy oraz dietetyk. Dodatkowym powo-dem, dla którego CEDROB FOODS S.A. zdecydowała się objąć sponsorską funkcję, było również specjalne wyróż-nienie przyznane Akademii Zagłębia Sosnowiec przez Polski Związek Piłki Nożnej – 2019 roku do Akademii trafił bowiem złoty certyfikat, który Zarząd PZPN przyznaje wyłącznie najlepszym krajowych szkółkom piłkarskim. Co równie istotne dla właściciela marki Duda, sponsoring piłkarskiej akademii Zagłębia Sosnowiec niesie za sobą wiele pozytywnych wartości, które już od ponad trzydziestu lat wspomniana marka z dumą reprezentuje. Idea łączenia pokoleń również podczas wspierania rozwoju dzieci i wnuków oraz wspólnego kibicowania ulubionej drużynie w gronie przyjaciół i rodziny doskonale wpisuje się w wartości promowane, i wspierane przez markę Duda.

Właściciel marki Duda, poza wynikającym z funkcji sponsora akademii finansowym wsparciem procesów trenin-gowych młodych piłkarek i piłkarzy Zagłębia Sosnowiec, włączy się również w akcje edukacyjne i promujące nie tylko zdrowy tryb życia młodych sportowców oraz ich najbliższych, ale również wesprze proces budowania wie-dzy na temat poprawnego i dopasowanego do potrzeb organizmu odżywiania. Znak Duda będzie więc coraz czę-ściej widoczny na klubowych koszulkach, kibicowskich gadżetach oraz sosnowieckim stadionie przy ulicy Kreso-wej i to nie tylko w części wizualnej identyfikacji, ale również w tej kulinarnej odsłonie – co z pewnością szcze-gólnie ucieszy kibiców podczas ligowych meczy Zagłębia Sosnowiec.



Źródło: Świeża Bazylia PR & ESG agency




tagi: Cedrob , Akademia Piłki Nożnej , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,