Z rynku FMCG

Intermarché otwiera trzeci sklep w Zielonej Górze

Czwartek, 16 maja 2024
Zgodnie z obietnicami, Intermarché prężnie rozwija działalność w Zielonej Górze. 16 maja br. (czwartek) miało miejsce otwarcie trzeciego supermarketu sieci w mieście. Klientów w dniu otwarcia przywitały specjalne atrakcje i rabaty. Nowa placówka mieści się przy ul. Makowej 14, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, który jest również właścicielem dwóch wcześniej otwartych sklepów.
W ciągu trzech miesięcy sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła trzy nowe placówki w Zielonej Górze – przy ul. Makowej 14, przy ul. Batorego 81, otwartą 18 kwietnia br. oraz przy ul. Szosa Kisielińska 22, otwartą 7 marca br. Każdy ze sklepów należy do Marcina Rusiniaka, który prężnie rozwija markę w okolicy, a już wkrótce otworzy w mieście dwie przysklepowe stacje paliw.

Trzeci z nowo otwartych sklepów jest zlokalizowany przy ul. Makowej 14. Placówka ma ponad 1200 mkw. powierzchni, a na jej terenie dostępne są 4 kasy tradycyjne i 3 samoobsługowe. Pomocą w lokalu służy 30-osobowa wykwalifikowana kadra. 

Z okazji inauguracji, w supermarkecie na klientów czekały liczne atrakcje - od specjalnych rabatów, przez niespodzianki, aż po degustacje kulinarne, m.in. pysznych, swojskich wyrobów z przysklepowej wędzarni. Przez cały dzień mogli oni również skosztować kawy marki własnej, Planteur de Tropique, serwowanej przez baristę, przygotowywanej w stylu Latte art.

Trzeci sklep w nowoczesnej odsłonie

Supermarket przy ul. Makowej, tak jak poprzednie dwa punkty, jest spójny z najnowszym i najbardziej nowoczesnym konceptem, jaki oferuje Intermarché – Power 2.0. Wyróżnia go zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów z kategorii świeże, które są zgrupowane w formę ryneczku. Zajmuje on połowę sali sprzedaży, podczas gdy pozostała część jest zaaranżowana zgodnie z tzw. „układem w grzebień.”

W ofercie supermarketu dostępne są świeże warzywa i owoce, wypieki, duży wybór produktów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych, a także artykuły z kategorii takich jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata oraz nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”, czyli garmaż ciepły i zimny na wynos. Na szczególną uwagę zasługuje wyróżnik sieci, czyli własna wędzarnia, w której przygotowywane na miejscu metodą rzemieślniczą przez doświadczonych rzeźników produkty zyskują niepowtarzalny smak i aromat. Ponadto, w supermarkecie znajdzie się również wydzielona strefa „dla domu” z komplementarną ofertą produktów przemysłowych, a także specjalne obszary z artykułami dla dzieci i dla zwierząt. Na uwagę zasługuje również duża strefa win i alkoholi z całego świata oraz produkty marki własnej - wysokiej jakości artykuły spożywcze „O la la!”.

Zaufany przedsiębiorca służy Zielonej Górze

Za przywrócenie marki Intermarché do Zielonej Góry odpowiedzialny jest Marcin Rusiniak, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w handlu i w marketingu. Przedsiębiorca współpracuje obecnie m.in. z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Deklaruje, że na półkach sklepów Intermarché, które prowadzi, zawsze jest miejsce na regionalne, jakościowe wyroby. Spółka, którą zarządza, jest zarejestrowana w Zielonej Górze, tam też uiszcza podatki oraz wszelkie inne opłaty.

- Uruchomienie trzech sklepów w tak krótkim czasie to ogromny sukces, który udało się osiągnąć tylko dzięki bliskiej współpracy wszystkich zaangażowanych. To owoc intensywnej pracy zarówno przedsiębiorców, dostawców, jak i pracowników wszystkich trzech supermarketów. Kadrę wszystkich punktów zatrudniamy już od marca, dzięki czemu udało nam się zbudować zaufanie i wspólnie podołać przygotowaniom oraz intensywnym pracom związanym z każdym otwarciem – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.

- Zielona Góra to dla sieci Intermarché szczególne miejsce – to tutaj został otwarty nasz pierwszy supermarket w kraju, przez co niezwykle ważne było dla nas, aby tutaj powrócić. Ogromnie cieszy nas, że wszystkie trzy otwarte w tym roku sklepy znalazły się w rękach zaufanego przedsiębiorcy, który z wielkim zapałem je rozwija, i który z chęcią dociera do lokalnych klientów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.



Źródło: Grupa Muszkieterów
Fot: mat. prasowe



tagi: Intermarché , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,