Drogeria

Rusza kampania „Velvet w toalecie zawsze w duecie”

Czwartek, 16 maja 2024
Velvet CARE jako lider markowy w papierze nawilżanym planuje bardzo silne wsparcie tej kategorii w nadchodzących miesiącach.
Ruszyła dwumiesięczna kampania pod hasłem „Velvet w toalecie zawsze w duecie” z aktywnościami w internecie oraz wsparciem w sklepach. Wraz z kampanią będzie organizowana promocja cashback dla konsumentów. Aby wziąć udział w promocji należy zakupić ulubiony wariant papieru nawilżanego Velvet, zarejestrować paragon na stronie www.zyskajzvelvet.pl i odebrać zwrot pieniędzy za zakup (maksymalna wysokość zwrotu 7 zł). Celem kampanii jest dotarcie z kategorią papieru nawilżanego do nowych, być może jeszcze nieprzekonanych, konsumentów oraz zwiększenie współkupowania papieru suchego z mokrym, dla pełniejszego poczucia świeżości po skorzystaniu z toalety. 



tagi: kampania , Velvet , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,