Rusza kampania „Velvet w toalecie zawsze w duecie”
Czwartek, 16 maja 2024
Velvet CARE jako lider markowy w papierze nawilżanym planuje bardzo silne wsparcie tej kategorii w nadchodzących miesiącach.
Ruszyła dwumiesięczna kampania pod hasłem „Velvet w toalecie zawsze w duecie” z aktywnościami w internecie oraz wsparciem w sklepach. Wraz z kampanią będzie organizowana promocja cashback dla konsumentów. Aby wziąć udział w promocji należy zakupić ulubiony wariant papieru nawilżanego Velvet, zarejestrować paragon na stronie www.zyskajzvelvet.pl i odebrać zwrot pieniędzy za zakup (maksymalna wysokość zwrotu 7 zł). Celem kampanii jest dotarcie z kategorią papieru nawilżanego do nowych, być może jeszcze nieprzekonanych, konsumentów oraz zwiększenie współkupowania papieru suchego z mokrym, dla pełniejszego poczucia świeżości po skorzystaniu z toalety.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.