We współpracy z portalami Wirtualna Polska oraz Pysznosci.pl realizowany jest również projekt nawiązujący do historii marki Ludwik, dodatkowo poruszający kwestię podziału obowiązków domowych wśród domowników w przeszłości i dzisiaj. Podstawę stanowią tu wyniki ogólnopolskiego badania pt. „Czy obowiązki domowe mają płeć?”, przeprowadzonego przez Grupę INCO, w którym firma zgłębiła temat podziału obowiązków domowych w różnych obszarach.
Na platformach social media marki Ludwik (Facebook, Instagram, TikTok) będzie także zorganizowany konkurs. Twoje wspomnienia związane z płynem do naczyń Ludwik”. Do wygrania będą personalizowane produkty płynu do naczyń Ludwik w limitowanej edycji w zielonej butelce, z imienną etykietą dla laureatów konkursu, zaprojektowaną specjalnie na jubileusz 60-lecia. W social mediach jest również prowadzona akcja z influencerami, którzy w zabawny sposób opowiadają o jubileuszu i codziennych obowiązkach domowych z użyciem limitowanej edycji płynu do naczyń Ludwik. Akcję można śledzić na Instagramie i TikToku, używając hasztagów #zawszerazem i #60latludwik.
tagi: drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , środki czystości ,
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
To nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo...
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z...
Eksperci alarmują...
Zakład będzie potrzebował 3–6 miesięcy na przygotowanie...
Potrzebne są innowacje i bardziej zrównoważone metody...
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...