Nominacja Bonarki dotyczy wyjątkowej kategorii - marketingu społecznie zaangażowanego. Została do niej zgłoszona kampania „Bonarka otwarta na dobre" - w tym między innymi podarowanie dzieciom bonów na kwotę 2 milionów złotych, wspieranie młodych talentów z Krakowa i okolic w ramach akcji MOPS, aktywne wspieranie działań Stowarzyszenia „U Siemachy", zbiórki datków na rzecz różnych stowarzyszeń.
Działania pomocowe BCC, ukierunkowane głównie na dzieci, zostały docenione i wyróżnione prestiżową nominacją.
Rozstrzygniecie konkursu, zorganizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, nastąpi w październiku 2010 roku. Nagrody PRCH Retail Awards, mające na celu promowanie najlepszych praktyk biznesowych w Polsce, zostaną w tym roku przyznane po raz pierwszy. Przygotowano je na wzór najbardziej prestiżowych w branży nagród ICSC Solal - Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych i europejskich rad centrów handlowych, a podstawą zgłoszenia do konkursu była obszerna, merytoryczna aplikacja, opisująca szczegółowo wszystkie ważne aspekty projektu.
(Maja Święcka)
tagi: Bonarka ,
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...